First Level
Gedeactiveerd account
Wat ik belachelijk vindt, is dat er op markplaats verscheidene keren een korg m1 wordt aangeboden voor 300 euro. Man, voor 50 euro heb je een vsti die minstends zo goed klinkt, tis en blijft digitaal!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik belachelijk vindt, is dat er op markplaats verscheidene keren een korg m1 wordt aangeboden voor 300 euro. Man, voor 50 euro heb je een vsti die minstends zo goed klinkt, tis en blijft digitaal!!!
de meerwaarde is dus slechts een bak met een rij toetsen en wat convertersConvertors baby, google that shit!

de meerwaarde is dus slechts een bak met een rij toetsen en wat converters![]()

voor 300 euro kan je echt wel meer kopen dan een m1. die vond ik vroeger al niks. plastic klank met goedkoop efectje en ook nog geeneens samples erin laadbaar.
heb toe al gekozen voor de iets duurdere w30 , nooit spijt van gehad.
m1 cheap stuff. ( d50 trouwens ook )
Net als dat mensen nog geld uitgeven aan een hobby als muziek maken.....er is al zoveel muziek, wie zit er nog te wachten op het gepriegel van al die hobyisten.....

Bij mij is het crisis, dus we gaan voor 2dehands spullen.
Je zou denken dat er meer mensen de 2de hands markten afschuimen ipv nieuw te kopen.
Je kan dus stellen dat de prijzen zullen stijgen en niet dalen voor used gear.

Velen zien een synth demonstreren(bv.:youtube) raken in vervoering en kopen de synth,(ok,één keer was ik ook te ver gegaan),om te constateren dat er jaren voor nodig is om een beetje te spelen op de toetsen zoals de mensen op youtube,en verkopen hun synth na een tijdje.