mijn TR 909 sequencer clone, de MB909 werkt!!

pcbatterij

Ingeburgerd
Hey iedereen,

Wou jullie laten weten dat ik een video heb gemaakt van de MB909, de TR-909 sequencer clone, in werking met de 9090 borden.

Ik heb de LPC core gebruikt van de MidiBox sequencer, maar heb zelf een PCB gemaakt om op de 909 te lijken.

Momenteel moet ik nog veel programmeren, maar de sequencer werkt goed.

http://youtu.be/34wa_7gCRRA

Hey,

did is niet dezelfde sequencer als de MB808. Ik gebruik de 32bit core MBHP_CORE_LPC17 van Midibox. De PCB die je ziet heb ik zelf ontworpen. Momenteel ben ik druk bezig met de groepsaankoop voor de 9090.

Eenmaal de 9090 groepsaankoop is afgewerkt (binnen een paar weken) dan zal ik verder programmeren aan de software om er zeker van te zijn dat alles perfect werkt en zo goed mogelijk voelt als de TR 909 sequencer. Daarna zal ik voor deze (prachtige als zeg ik het zelf) sequencer een groepsaankoop doen.

Ik kan je al vertellen dat de sequencer 2 MIDI IN, 2 MIDI OUT, USB en Ethernet poorten heeft. En deze werkt met een SD kaart, dus plaats zat om je sequences, patterns, etc op te slaan.

Groeten,

Jef

Echt heel erg tof!!! Mooi om te zien dat er een hoop mensen op het forum echt gave dingen kunnen bouwen!
Ik ben benieuwd naar de "groupbuy" van de sequencer (met name de prijs en of er een front bij komt)!
Ik hou deze draad in de gaten!

Ga je ook een complete group buy doen voor de 9090 én de sequencer?

Top werk!

éénmaal de sequencer volledig af is (nu aan het wachten op het frontpaneel), dan zal er een groepsaankoop gebeuren voor de sequencer.
Ondertussen lopen er af en toe groepsaankopen voor de 9090, zolang er genoeg geïntereseerden zijn.

Omdat er wel wat mensen geïntereseerd zijn in de sequencer maar al een 9090 hebben, zal ik natuurlijk de keuze laten aan de mensen om enkel in te schrijven voor de sequencer(kit).

Met vriendelijke groeten,

Jef

Is hier eigenlijk al nieuws over?

Ben erg benieuwd namelijk!

Back