Waarschuwing

BananaWorld

Addicted to Music
Wat ik hier lees in de handleiding van mijn synth:

'To avoid disturbing your neighbors, try to keep the unit's volume at reasonable levels. You may prefer to use headphones, so you do not need to be concerned about those around you (especially when it is late at night).

Zij ze bij Roland bang voor een schadeclaim ofzo. Amerikaanse gekte.

Re: Waarschuwing

Origineel geplaatst door BananaWorld
Wat ik hier lees in de handleiding van mijn synth:

'To avoid disturbing your neighbors, try to keep the unit's volume at reasonable levels. You may prefer to use headphones, so you do not need to be concerned about those around you (especially when it is late at night).

Zij ze bij Roland bang voor een schadeclaim ofzo. Amerikaanse gekte.

Roland zou bij elke synth een voorraadje oordopjes moeten leveren om uit te delen aan je buren.... ;)

Re: Waarschuwing

Origineel geplaatst door BananaWorld

'To disturb your neighbors, try to keep the unit's volume at maximum levels (especially when it is late at night).

das beter.....:D

Je buren zouden lichtgeraakte psychopaten met honkbalknuppels en slagersmessen kunnen zijn, en in dat geval zou je Roland maar wat dankbaar zijn dat je hun goede raad hebt opgevolgd!
(en ze zijn natuurlijk ook bang voor claims als ze niet in kleine lettertjes zetten "pas op: uw buren kunnen gevaarlijjke psychopaten zijn")

Ach, als het Amerika is dan valt het nog mee dat er niet zoiets staat:

Waarschuwingen bij gebruik:
- Verwarm de module niet in oven of magnetron
- Over de module rijden met een auto kan ernstige schade veroorzaken
- Neem de module niet mee in bad
- Verwijder niet alle knoppen van het frontpaneel, de module kan hierdoor slecht bestuurbaar worden

Back