Trance Progressive/Trance patches voor DSI Poly Evolver

bedankt voor je subjectieve mening...

had jij een dsi thuis? blijkbaar niet, want dan had je zeker ook afgevraagd hoe dit gemaakt is..

ongeveer dit soort dingen trek je instant uit een jp, een dsi is een stuk lastiger..

ik probeer daarom informatie in deze thread te verzamelen hoe dit aan te pakken.. (niet hoe je die set aanschaft ;-)

Laatst gewijzigd:
bedankt voor je subjectieve mening...

had jij een dsi thuis? blijkbaar niet, want dan had je zeker ook afgevraagd hoe dit gemaakt is..

ongeveer dit soort dingen trek je instant uit een jp, een dsi is een stuk lastiger..

ik probeer daarom informatie in deze thread te verzamelen hoe dit aan te pakken.. (niet hoe je die set aanschaft ;-)
Subjectief? Ik luister naar de patches en kijk niet eens waarmee het geproduceerd is...

al die sounds lijken op elkaar, allemaal variaties op een paar saws door een filter met delay en genoeg chorus, zo moeilijk is dat niet te maken hoor :)

Nee Bass, het geluid op zich is niet moelijk te maken, maar het karakter van de evolver geeft het nou net dat randje en diepte, wat een VSTi niet heeft.

qua bewerking geeft hij aan alleen galm en delay te gebruiken..

ik ga ze aanschaffen om ze eens droog via de evolver headphone uitgang te horen.

heeft iemand een vergelijkbare demo patch?

Nee Bass, het geluid op zich is niet moelijk te maken, maar het karakter van de evolver geeft het nou net dat randje en diepte, wat een VSTi niet heeft.

Heej ouwe VSTboy, volgens mij heeft BAss het woord VST niet gebruikt...
Sinds je zo goed als al je VST's weggedaan hebt valt het mij op dat je een soort van hetze tegen de VST begonnen bent.
Voor wat het waard is: het interreseert mij niet.

Heej ouwe VSTboy, volgens mij heeft BAss het woord VST niet gebruikt...
Sinds je zo goed als al je VST's weggedaan hebt valt het mij op dat je een soort van hetze tegen de VST begonnen bent.
Voor wat het waard is: het interreseert mij niet.
Leuk dat je ff binnenwipt, geloof niet dat ik expliciet om je mening had gevraagd? :okdan:

Zou je niet eerst lekker in de synth gaan duiken! ( mocht je dit nog niet gedaan hebben)?!
Knoppen draaien en synthese technieken in de praktijk brengen??
Anders had je net zo goed een sampler kunnen kopen en een paar van die trance sample cd's?? Staan namelijk ook hele vette sounds op!
Ik heb overigens een beetje hetzelfde probleem : hele vette sounds gehoord op Youtube uit een Moog LP. Ik krijg het ook niet voor elkaar (gelukkig een tutoriol gevonden van een van de sounds). :-)

Misschien had Bob Moog wel gelijk : "Presets are for the Weak"!

Google wat tutorials en knoppen draaien en knallen maar. Anders ga je het nooit leren (als je dat al wil...)

Back