En toen....

Bekijk idd even de timing van de vocals op sommige momenten.
Op zich valt het resultaat nog wel mee, maar aan de intro te horen dacht ik dat er een trance remix ging volgen...
Dat was dus een beetje een teleurstelling. :)

Bekijk idd even de timing van de vocals op sommige momenten.
Op zich valt het resultaat nog wel mee, maar aan de intro te horen dacht ik dat er een trance remix ging volgen...
Dat was dus een beetje een teleurstelling. :)

Ach, wat voor de een een teleurstelling is, kan voor de ander juist een verademing zijn :).

Ik vind het een verrassende track die de kevers weer helemaal in de top of the chart lists kan brengen. Als ze destijds de technieken hadden gehad waarvan we nu zelf gebruik maken, kan ik me zomaar voorstellen dat ik fan was geworden.

Inhoudelijk: Ik zou wel eens willen weten hoe het zou klinken als je iets met de acoorrden zou variëren. Het zal wel lastig worden omdat het in het origineel volgens mij ook weinig gebeurt. Maar daarmee wordt de uitdaging om ook groter.

Maar nu luistert ie zeker ook heerlijk weg hoor :okdan:. Kan ik hier ook een stem achterlaten?;)

Inhoudelijk: Ik zou wel eens willen weten hoe het zou klinken als je iets met de acoorrden zou variëren. Het zal wel lastig worden omdat het in het origineel volgens mij ook weinig gebeurt. Maar daarmee wordt de uitdaging om ook groter.

Maar nu luistert ie zeker ook heerlijk weg hoor :okdan:. Kan ik hier ook een stem achterlaten?;)

Niet makkelijk inderdaad. Het hele nummer is steeds op hetzelfde toontje. Zou ik de stemmen moeten pitchen en dan maar hopen dat het nog aanhoorbaar is...
Niettemin,.... kan ik wel even proberen ;)
Bedankt voor de stem! :dubbel:
@sKeLeTvM: Trance.... ben ik helemaal niet in thuis maar ik kan me voorstellen dat je wel die indruk krijgt in het begin, alhoewel het tempo wat naar de trage kant is daarvoor? ;)

@ C-klein: Het is eens iets anders dan wat meestal op dit forum passeert :-)
@ SlaveoftheWave: Bedoel je de "haaaa"'s? en "heeee"'s? Die zitten op hun hoogtepunt een terts hoger dan de grondtoon dus dat is wel een match met het akkoord.
Een eerste omkering van dit akkoord is misschien ook wel te doen inderdaad... ja, dit kan wel als gelegenheid aangegrepen worden om er een wending in te steken :-)
@ Snelkookbami: Inderdaad, misschien beter wat opzij zetten en wat meer op de achtergrond ;-)

Thanks folks!

Back