Post hier je vintage gear met dealer sticker

JAW

Ouwe rot
Post hier je vintage gear met dealer sticker. Naar aanleiding van de zoektocht van Hans naar zijn Juno-6 met Kick Music sticker...

Zie hier mijn Alesis MMT8 in nieuwstaat. Geen gedonder met knoppen en de originele adapter doet het ook nog. Eind jaren '80 nieuw gekocht bij Servaas in Den Haag. Zelfs de vertaalde en gestencilde handleiding heeft een stempeltje van Servaas. En ik doe 'm niet weg!

mmt8.jpg

Wie volgt?

Haha, grappige thread.

Ik heb ook wat spullen met de originele dealerstickers. Vaak van lang ter ziele gegane muziekzaken. In tegenstelling tot wat ik merk bij sommige mensen, vind ik het zelf idd net leuk dat deze stickers er opzitten... Andere gaan die er direct zitten afprutsen, maar 't is toch een beetje als een 'geboorteakte' ;-)

Als aftrappert: MS10, overgekocht van iemand via SF, maar ooit gekocht bij -jawel- Servaas ;-)

Attachments

• foto.JPG
    foto.JPG
    76,1 KB · Bekeken: 63
Dealerstickertjes op vintage synths, zo mooi! Doe ze ook nooit af, heeft iets. Heb ooit een Pro One gehad van Servaas. De leukste vind ik die amerikaanse, met 'Santa Cruz, California' op ofzo. :P Bij die oude E-mu's en Sequentials.

grappig. ik heb wel wat spul gehad met stickers. maar die waren allemaal van servaas. volgens mij hadden ze toen iemand in dienst die over een sticker op deed.

Als ik iets koop sloop ik het eerst altijd en maak het grondig schoon. Stickers gaan er ook altijd af!

Zonde! Ik heb nog een ouwe dynacord versterker met een sticker van servaas. Haags telefoonnummer van 5 nummers. Saris Eigenhuijsen Eiland Staffhorst Tonika etc!

Hoppaaaaaaaaa... goeie dingen komen uut Nijmegen gek!

Als ik op 'n festival ben geweest is alle DJ gear en PA waar ik bij kan daarna van Doornroosje :D

En natuurlijk alle Dixi's waar ik op heb zitten schijten...

Maar zal eens kijken morgen. Bij mij zitten ook nog stickers op spulletjes.

Mijn MS20 met dealersticker... Ergens in Breda gekocht eind jaren '90 dus hij had al wat kilometers afgelegd vanuit Groningen.

ms20w.jpg

ms20w.jpg

Als ik iets koop sloop ik het eerst altijd en maak het grondig schoon. Stickers gaan er ook altijd af!

die "metalen" krijg ik er nooit fatsoenlijk af zonder de originele kast te beschadigen.
dus hoe verwijder je die stickers dan wel fatsoenlijk ?

zo.
hoe dan , op een doekje er overheen strijken of zo?
laten intrekken?
niet slecht voor verf en zo..
lijkt me wel een goede tip, maar zie nog niet echt voor me hoe.

zo'n stickertje aan de achterkant van een bak is nog daar aan toe maar op het front paneel is nutuulk niet wat (ik had'm er meteen afgehaald)...

sowieso is zo'n zilveren kleef ding ook van geen enkele significante meerwaarde...
stel je voor; laat je je auto repareren bij een garage, is 'ie klaar en zit er ineens een grote bedrijfs sticker op de voorruit... dat wil je toch ook niet?

Back