Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door aso
Wie gebruikt Novation Remote 25? is het wat of is het NIX![]()

Origineel geplaatst door Milan
Ik had idd hetzelfde ivm het materiaal, toen ik hem bekeek bij Dijkman,
echter een verkoper bij Dijkman (amsterdam) zei dat het echt wel een sterk product was.
Verder ook review FM, 8 voor build quality. Plus dat novation ook een bepaalde reputatie
te handhaven heeft en het feit dat ie bedoeld is voor on the road.
Misschien dat ze later nog een versie uitbrengen met een wat hardere casing.
Maar zo lang kan ik helaas niet wachten ben ik bang![]()
Origineel geplaatst door olafmol
volgens mij reviewed de FM *alles* goed tot heel goed
LoL! Lijkt er wel op, ja!
Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
LoL! Lijkt er wel op, ja!
Maarre, issie meer voor pc-werk gemaakt of ook voor hardware-modules?
Origineel geplaatst door bass-molecules
ik gebruik hem zelf en ben er zeer blij mee.
je heb 8 potmeters, 8 eindeloze potmeters,8 schuiven, 24 drukknopjes,touch pad voor 4 controllers ( zeer leuk), modulatie en pitchbend joystick en een 2 octaaf zeer fijn keyboard met aftertouch.
alle potmeters,schuiven,knopjes en touchpad zijn vrij toewijsbaar aan welke controller die je maar wil, daarbij kan je ze nog een eigen naam geven en opslaan in de 64 geheugen plaatsen.
controller waarde kan je zelf in stellen. 0-127 en -64+64 ( en alles daar tussen in), toggel, step enz enz.
als je anders bekijkt heb je 512 potmeters,512 eindeloze, 512 schuiven en 1536 drukknopjes waar je allemaal verschillende controllers aan toe kan wijzen. maar dit is wel heeel erg ver gezocht, maar........toch het kan wel
je usb en midi (1in en 2out)
kan hem zeker aanraden als je nog twijfels heb.

Origineel geplaatst door BDeep
Wat ik me bij zo'n ding nou afvraag is of er ook een mogelijkheid is om alle fader-values in 1 x te versturen, zoals dat in een logic-environmenst kan. Wat ik bedoel is dus dit. Stel dat ik die novation zo geconfigureerd heb dat hij mijn mks-50 kan bedienen. Dan zet ik ze alletwee aan, nu kloppen de standen van de knoppen en faders niet met de waarden van de patch die actief is in mijn mks. Is het mogelijk met behulp van een knopje of zo alle waardes van al die knopjes en faders in 1x naar mijn mks te sturen zodat het wel klopt? Andersom zou makkelijk zijn natuurlijk, maar dat kan helaas niet![]()
en idd..er zit een speciaal knopje voor....a snapshot option that transmits all current knob values in one go...