Origineel geplaatst door BasicSystem
Ik zou niet blind geloven wat Frank Hund schrijft.
Een bedrijf raakt niet zomaar in de problemen op de manier zoals Creamware.
"blind geloven" is een groot woord (twee grote woorden eigenlijk), maar ik ben niet zo wantrouwig dat ik denk dat 'ie dit allemaal uit z'n duim zit te zuigen. Geef dan eerst maar eens een reden waarom ik hem níet zou moeten geloven.
Ik beweer ook niet dat ze "zomaar" in de problemen zijn gekomen. Zoals ik al zei is de NOAH véél later op de markt gekomen dan verwacht, dan kun je ervan opaan dat je investeerders aan de deur komen kloppen om te vragen hoe het zit, want dat ding moet uiteindelijk ook hún geld opleveren.
Het wordt Frank Hund vaak verweten dat hij door mismanagement Creamware naar de afgrond heeft geholpen.
Zoals bijvoorbeeld het kopen van de sterrenwacht, een totaal zinloze uitgave.
Dat is nu volgens mij de tweede keer dat je de sterrenwacht noemt. Ik weet niet wat dat te maken heeft met mismanagement. Of het een zinloze uitgave is weet ik niet (en jij ook niet) omdat we niet in de boekhouding van Creamware kunnen kijken.
Het lijkt er juist op dat Creamware aardig lekker bezig is (zoals Hund ook al opmerkte, ook in de radio- en OEM business). Hun produkten krijgen bijna zonder uitzondering overal goede reviews. Dit lijken me toch niet echt tekenen van "mismanagement". En "naar de afgrond geholpen" is alweer zo'n dramatische overdrijving. In welk opzicht is Creamware naar de afgrond geholpen dan?? Voorlopig zijn ze er nog steeds en hebben ze net een nieuw produkt op de markt gebracht, niet echt een kenmerk van een bedrijf dat naar de afgrond is geholpen.
Ik begrijp best dat je Creamware fan bent en ze hebben ook enkele zeer goede produkten gemaakt maar de manier waarop het de afgelopen twee jaar bij Creamware jaar gaat is het voor een winkel gewoon bijna niet te doen om hun produkten te verkopen.
Ik neem aan dat jij in een winkel werkt en dit uit de eerste hand weet. Ik vind het dan ook jammer om te horen en kan alleen maar hopen dat ze op het gebied van de support de komende tijd verbeteringen zullen doorvoeren.
En ja ik ben idd Creamware fan (hoezo, was dat te merken dan?

) en daarom wil ik ook absoluut niet dat ze verdwijnen. Het ergste zou dan ook zijn dat ze door (IMO onverdiende) negatieve publiciteit klanten verliezen en écht in de problemen raken.
En er zijn meer forums dan planetZ en meer sites dan de Creamware site waarop info te vinden is.
zoals? (niet hatelijk bedoeld, ik wil het juist graag weten!)