tr 606 step reset

vale

Ingeburgerd
Hallo folks,

heb tr 606 voor 130 euro gekocht,

blijkt als ik patternreset doe, dat meeste patterns maar 1 step a 5 steps beschrijfbaar hebben
ipv 16. Ik heb maar een enkele pattern die plaats heeft voor 16 steps.

Heb naar leraar audio gebeld, die zegt misschien door er batterijen in te steken.
Anders moet die nagezien worden.
Maar hij kent de tr606 niet echt.
Of heb ik misschien iets v tr niet verstaan.:stupid

Er is toetst reset steps maar die is op 3e rij onder toets (shift-toestand?)

Weet niet goed wat gedaan,misschien heeft iemand hier al ervaring mee?

Let me know:halleluja

Als je in write mode staat moet je de function toets in gedrukt houden tesamen met een step toets. Het nummer van de step toets bepaald dan je pattern lengte. Dus als je 16 stappen wil moet je de laatste step toets indrukken.

Heb net geprobeerd met function toets, geen effect, denk dat er professionele hulp bij zal
moeten komen.
Het programmeren met pattern voorhanden gaat.

Heb geen handleiding nodig, bedankt, er was er een bij.

Is er dan niets gemeld over defecten toen je hem kocht? Ik neem aan dat je hem even hebt kunnen testen of dat dat voor je gedaan is. € 130 is trouwens absoluut niet veel voor een tr-606.

Origineel geplaatst door vale
Heb net geprobeerd met function toets, geen effect, denk dat er professionele hulp bij zal
moeten komen.
Het programmeren met pattern voorhanden gaat.

Heb geen handleiding nodig, bedankt, er was er een bij.

Wat Omiel vertelde, zou moeten werken. Hier nogmaals een gedetailleerde versie van zijn verhaal:

- zet de 'Mode' op 'Write Pattern'
- zet je 'Scale' op '1'
- druk op 'Run'
- hou 'Function' ingedrukt en druk op step '16'

En dat zou 'm moeten zijn. Staat trouwens allemaal in de manual. :D

Eureka, heb het licht gezien.

Blijkbaar kon ik niet de hele pattern ineens vrijmaken door op function en step 16 te duwen,
maar moest stap per stap weer vrijmaken, probleem dus opgelost, oef.

:)

Heb tr via e-bay.com gekocht, hele goeie deal denk ik toch, echt wel leuk bakkie :{

Bedankt jullie allen voor hulp en vooral steun want zoiets ken je even doen balen,
maar toch bedankt:halleluja

Enjoy all the sun 8)

Als een 606 in pattern write mode staat en je houd de pattern clear knop in en de function dan wist van Links naar rechts de pattern.Dan scheeld heel veel tijd :W

Back