Na jarenlang het gezeur aan te horen van mensen die overstappen op apple heb ik vandaag ook de overstap gemaakt met een nieuw 2e handsje via marktplaats:
En ik moet zeggen, het bevalt mij nu al zeer goed in het half uur dat ik ermee werk !
Ik type ongeveer 2x zo snel als met de windows variant, zonder fouten of niet pakkende aanslagen!
Numerieke snelkoppelingstoesten van cubase en reason knallen nu 2x zo hard binnen, zonder extra moeten te doen.
Te gek
klasse produkt. Zeer aan te raden. Gelijk ook 2 exra usb poorten erbij aan weerszijden voor m'n 2 dongles.
Appeltje toets fungeert als windows toets, straight out of the box ! (want die zat er ook bij)
En ik moet zeggen, het bevalt mij nu al zeer goed in het half uur dat ik ermee werk !
Ik type ongeveer 2x zo snel als met de windows variant, zonder fouten of niet pakkende aanslagen!
Numerieke snelkoppelingstoesten van cubase en reason knallen nu 2x zo hard binnen, zonder extra moeten te doen.
Te gek
klasse produkt. Zeer aan te raden. Gelijk ook 2 exra usb poorten erbij aan weerszijden voor m'n 2 dongles.Appeltje toets fungeert als windows toets, straight out of the box ! (want die zat er ook bij)