Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wat zijn de problemen precies met de randapparatuur?Aan de andere kant heb je wel zo'n gearlistwat zijn de problemen precies met de randapparatuur?
Mijn laptop ziet er goed uit en is heel stevig (Dell Latitude).Vergelijken MAC/PC op specs/prijs heeft niet zoveel zin.
Met een Apple haal je iets in huis met een design filosofie erachter wat je niet hebt bij een windows laptop en
daar betaal je wat meer voor.

Het is een talent zeker? Mij lukt dat onopzettelijk nietstate of the art thinkpad laptop, helemaal ok maar na nog geen week kwam het bekende blauwe scherm weer

Gezond verstand op internet = geen problemenen absoluut niet op internet gaat

Gezond verstand op internet = geen problemen
Een beetje zoals in 't echte leven dus![]()
Voor een groot stuk is dat puur conservatisme. Ik kom uit de Grafische sector, daar is het net hetzelfde.weet er alles van, werk er n.l elke dag mee.
maar ik snap zeker waarom je in de meeste goede studio's een apple computer ziet staan.
ja, kost allemaal wat meer en service (mocht je gedonder hebben of hardware fail) is zeker niet het beste, maar als je die zuurverdiende pegels uitgeeft aan zo'n computer dan maakt het je leven een stuk beter en die gaan ook nooit meer terug aan de windhoos.
.... en absoluut niet op internet gaat

Da's toch wel een beetje achterhaalt tegenwoordig?! Ik lees dat steeds vaker hier op SF maar ik vraag mij dan af hoe men hun software dan update/upgrade?!?
Ik heb altijd internet op mijn Mac's in de studio en nooit problemen. Soms ook handig om even youtube filmpjes te checken voor inspiratie![]()