Weer terug op Synthforum

Mooie funky bassline in die tweede track, lekker. Ik merk wel dat je met name je hihats heel breed heb staan in de mix. Is dat bewust? het is wel spacy, maar het verliest ook iets aan impact.

Dik enzo. Goed geproduceerd. Die tweede is niet zo saai (ik weet...dat hoort in dit soort spöl) en zou met een zangeres erin nog wel eens een stevige hit kunnen worden. Aanstekelijk.

Die eerste track is echt heel dik.

track 2 geniet toch wel mijn overheerschende voorkeur... de 1e is voornamelijk een kick en wanneer niet hoorbaar nog wat andere geluidjes...

Ik snap je voorkeur, toch zie ik mijzelf eerder uit mn dak gaan op die eerste dan die tweede track. 8o

Thanks mensen!

Ik merk wel dat je met name je hihats heel breed heb staan in de mix. Is dat bewust? het is wel spacy, maar het verliest ook iets aan impact.
Klopt, ik worstel wel vaker met hihats.....heb toch altijd wel wat moeite om deze lekker in de mix te krijgen.

stijfmeester!
Zeskak!!!!! Alles lekker?

Dik enzo. Goed geproduceerd. Die tweede is niet zo saai (ik weet...dat hoort in dit soort spöl) en zou met een zangeres erin nog wel eens een stevige hit kunnen worden. Aanstekelijk.
Thanks! Mocht je wat inspiratie vinden mag altijd wat er over heen zingen.

track 2 geniet toch wel mijn overheerschende voorkeur... de 1e is voornamelijk een kick en wanneer niet hoorbaar nog wat andere geluidjes...
Hahahaha......in de eerste is ook noemenswaardig minder werk gegaan.

Iedereen iig bedankt voor het luisteren en reageren!!!

2de track, heerlijk baslijntje! Break mag wel wat dieper/langer wat mij betreft, en valt er nogal plotseling in. Kan daar nog wat spannender en meer bijgeschaafd worden denk ik, want met dat baslijntje kun je ontzettend funky weer losbarsten daarna!!

2e is ultrabiek!!!

Back