studioduif
Stamgast
XLR is niet standaard geblanceerd. By de Dayner zijn in ieder geval de masters electronisch gebalanceerd. En de microfoon ingangen uiteraard ook
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ga maar checken op Mouser....kan zijn dat Mouser ze die benaming heeft gegeven.....maar waarom dan prijsverschillen in caps als ze toch hetzelfde zijn....? Dat is toch ook niet zomaar?

ik heb eigenlijk met geen van mijn d&r's ooit problemen gehad (*klopt nu heel hard op stuk hout*)nichicons en panasonics worden wel vaak gebruikt in de 'betere' componenten. voor zover ik het heb begrepen, komen ze al in het begin dichter in de buurt bij de opgegeven specs, en houden ze dat niveau ook langer vast dan goedkope chinese 'no brand' caps. verder hebben ze vaak een langere levensduur en kunnen sommige series tegen hogere temperaturen, of genereren juist minder warmte..

ik heb inderdaad ook een dayner, maar de mijne doet het prima. en ik ben een groot aanhanger van het 'if it aint broke, don't fix it' principe ..ik heb eigenlijk met geen van mijn d&r's ooit problemen gehad (*klopt nu heel hard op stuk hout*)