Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee...owk, mag ik vragen waarom je hier zoveel tijd aan besteed en de behoefte voelt om dit met ons te delen?
Ojee, heb ik dit gemaakt!? :S :S
http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-29-day-7
Altijd als ik weer ontwaak uit een creatieve bui,
schrik ik van de baggermuziekjes die ik produceer.. :-D
Nee, ik wil even niets met een vocoder.Wat ik raar vind is dat ik de links niet kan zien ???
Edit: nu wel grrrr...
Tja, de mix klinkt over het algemeen dof... met de mastering kun je wat veranderen... Of toch zo laten, de compositie is vrij simpel... een vocoder zinnetje met een paar woorden kan misschien iets helpen?
Nee...

Het muziekmaken heb ik al opgegeven, sinds ik als 16 jarige solliciteerde bij een conservatorium..Zoek je wel naar input of heb je echt muziek maken al opgegeven?![]()
Nee, ik wil even niets met een vocoder.
Als ik mijn prutswerkjes terugluister waarin ik die heb gebruikt,
dan schaam ik mij diep.. :-D
En het doffe komt waarschijnlijk doordat ik het meeste met een koptelefoon doe.
Dan gaan hoge tonen snel irriteren :-)
's Ochtends met een kop koffie, vind ik het sowieso niet om aan te horen...Ik werk met koptelefoon ook en luister de producten met lage volume want dat doe ik meestal 's avonds. 's Ochtends dan wordt het product geluisterd in de gewone setting en pas daar weet ik of het goed is of niet. En krijg dus geen doffe tracks...
Altijd als ik weer ontwaak uit een creatieve bui,
schrik ik van de baggermuziekjes die ik produceer.. :-D
.Ok, heb even in de prullenbak gesnuffeld. En daar kwam ik zowaar een poging tot een lentemuziekje tegen! :-) http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-29Weesch nieuwschgierig naar uw eigen werck.
opzich heeft het wel iets maar er is nog altijd dat *POK* trala la la *POK* trala la... *POK* trala la la *POK* trala la...
die sfeerische sounds lijmen toch niet helemaal goed met die staccato sounds ofzo... ook is het erg vol en blijft het thema repeteren...
Misschien gaat het nu ook mijn pet te boven. Ik weet even niet hoe ik het nog helderder krijg, zonder dat het schel wordt. Wel is mijn afluistermogelijkheid wat beperkt. Ik gebruik hiervoor gewoon mijn huiskamerzuilen en kan vanwege de buren het geluid niet te hard zetten. Als experiment heb ik nu een wav-file op soundcloud geüploadet, i.p.v. een mp3. Ik weet niet of het hier beter van gaat klinken...Leuk idee maar veel "in de loop" en het klinkt dof. Werk spoor per spoor aan de geluiden.
Ik ben nu naar de "POKjes" op zoek.*POK* trala la la *POK* trala la... *POK* trala la la *POK* trala la...