Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
het is niet zo zeer een sound maar het accent dat ontstaat door een opeenstapeling van staccato sounds...Ik ben nu naar de "POKjes" op zoek.
Bedoel je de sound die op 1.52 begint (houtachtig geluid)?
Hmm.. Ik begrijp het maar toch ook niet helemaal.het is niet zo zeer een sound maar het accent dat ontstaat door een opeenstapeling van staccato sounds...
gewoon een ander arrangement zodat de accenten wat worden uitgevuld...Hmm.. Ik begrijp het maar toch ook niet helemaal.
Zit de pok op de tel? Had ik een andere kick moeten gebruiken?
Of zou ik iets aan de toonregeling hebben moeten doen?
Bij de eerste versie was ik nog blij met m'n muziekje.. :SMeer een herfst tune... Maar... laat even het nummer met rust, anders verlies je het gevoel van de track, soms is de eerste versie de beste, ook al met oneffenheden in de mix-en of arrangement bestaan.
Ook iets wat goed werkt (wat ik ook doe vanaf nu), gewoon terug op 0 beginnen...
Ok, maar ik ga niet weer opnieuw beginnen met dit muziekje hoor!gewoon een ander arrangement zodat de accenten wat worden uitgevuld...
dat moet je ook allemaal zelf weten hoorOk, maar ik ga niet weer opnieuw beginnen met dit muziekje hoor!
...het is ook meer; "u draait, wij antwoorden"...Dat vind ik ook leuk! Anders zit ik hier ook maar in m'n 1tje naar te luisteren.dat moet je ook allemaal zelf weten hoor...het is ook meer; "u draait, wij antwoorden"...
Dat vind ik ook leuk! Anders zit ik hier ook maar in m'n 1tje naar te luisteren.
Maar ik hoop dat m'n muziek ooit zo goed wordt, dat kritiek overbodig is! :-P
nou... dat hoeft zeker niet altijd zo te zijn... en het ligt er ook nog net aan wie er van de meesten reageerd...Aan de andere kant als je een track van jezelf goed vindt dan zullen de meeste mensen ook goed vinden
Over het algemeen bedoel ik, niet de fanbase.nou... dat hoeft zeker niet altijd zo te zijn... en het ligt er ook nog net aan wie er van de meesten reageerd...
Hmm...ah ok, je bedoeld mensen die zich min of meer geroepen voelen om tips te geven...
da's nutuulk altijd beter dan mensen die alleen zeggen "ik vind het echt niets" of "dit trek ik niet"...
Waar ik me nu wel zorgen om maak is. of @SoundLover het nog om aan te horen vindt :-S
LOL, ik had het eigenlijk wel verwacht! :-DHeb dit onderwerp niet meer helemaal gevolgd scepticist, maar de laatste geluiden zijn leuk, maar de Miami Vice sound is wat weg. Door de geluiden veel te veranderen herken ik weinig meer van het origineel.
2de of geloof ik 3de versie vond het leuktste zover als ik gehoord heb en hier gevolgt heb. Het eerste werk vond ik in iedergeval het beste. Heb geen verstand van muziek maken maar simpel houden is gewoon wel vaak het beste.