Studio Electronics Boomstar

Tom 32

Gepokt en gemazeld
Ik vergeet steeds dat je niet zomaar nieuws kunt plaatsen als voorheen, dus daarom nog maar een thread.

Studio Electronics komt met een viertal analoge synthesizers op de markt.
De onderlinge verschillen zitten hem in het filter: 4075-classic Arp 2600, 5089-classic Moog 24db ladder, SEM-classic Oberheim 12db, 303-classic Roland TB

De adviesprijs is $ 799,00

boomstarSEM-angled-fullsize.jpg

discrete analog

oeps...klein detail dat ik over het hoofd zag.
Bedankt voor de aanvulling.

Evengoed ga ik dit wel in de gaten houden.
Ik vind ze er interessant uitzien en ben wel benieuwd hoe ze klinken.

Ze hadden die verschillende filters wel in expantion vorm uit mogen brengen.. Al met al ziet er wel leuk uit. Nieuw inpv oude meuk :D

De SEM gebruikt ze ook; het zijn gewoon pots die je niet zo vaak hoeft te tweaken en het scheelt kubieke centimeters.

Vind de Sem er het mooist uitzien

@Tom 32 bedankt voor attenderen op dit leuke nieuws

Laatst gewijzigd:
soort atc-x met knoppen VET, dit is mooier dan de minibruut...wel 2 echte osc!

@Marcuu Graag gedaan ;)

Het wordt nog lastig voor me.
Sinds ik de smaak van analoog te pakken heb en mijn zinnen op nog iets analoogs heb gezet komen er allerlei interessante 'analoogjes' uit.

Ik hoop snel iets te kunnen horen van deze bakjes, want hoewel het uiterlijk natuurlijk niet doorslaggevend is vind ik ze er wel onweerstaanbaar uitzien.

@Tom32 : jammer dat je dit gedeelt hebt! Nu weet ik helemaal niet meer waar ik het geld vandaan moet halen! (bedankt man, gave link)!

Dit ziet er echt heel erg goed uit, ik denk dat ik eerder voor de kwaliteit van SE zou gaan dan die plastic tjats van Arturia/Dave Smith!

Yes allemaal ..... wordt het een soort sister of 4 maar dan anders :okdan: d€uro prijzen zullen helaas wel weer het zelfde zijn als de $ vrees ik (dat is weer een min puntje) ander minpuntje is de daling op mijn bankrekening geloof ik. (Moog aankoop uitstellen gaat) :D

Back