Studio Electronics Boomstar

Er valt veel te kiezen en dat vnd ik een goede ontwikkeling.
Ik zie een LED met MIDI dus dat zal er wel op zitten. Wat een gepriegel met die kleine potmetertjes. Ruimte keuze van golfvormen en mengsels daarvan.

Ok, maar wat is nu het verschil met de Studio Electronics ATC-1 en deze 4 losse componenten?
Het geluid zal allicht in het verlengde zitten van de ATC, maar er zitten wel zeer interessante nieuwe dingen op. Hands on control, sub oscillator, osc FM, overdrive, en natuurlijk de patch punten waardoor je 'm heel cool kan combineren met ander (semi) modulaire synths.

Mmmmm ARP 2600 filter, delen ze dan allemaal wel hetzelfde OSC. ENV etc?

Volgens mij is op het filter na de synth het zelfde. Zo is het bij de ATCs toch ook?

Ik neig op dit moment naar de 4075 met Arp filter.

Toen ik ze mijn vrouw gisteren liet zien en zei dat het nog lastig kiezen wordt, zei ze:"dan nemen we er toch twee". :D

Dat maakt de keuze al niets minder lastig. ;)

Het is een beetje in lijn met de micromac van Ken en de minitaur van Moog.
mooie dingen ja, mooie dingen!

Erg mooi dit, zeker een goede ontwikkeling :okdan:

Voor mij graag een ARP of SEM filter, dank u wel :D

Ik vind het een beetje jammer dat de laatste tijd er alleen maar desktop doosjes uitkomen ipv een rack variant.

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb geen plek meer voor al die doosjes van Moog, Arturia, SE, Waldorf of DSI. Ik heb toch een redelijk grote studio maar alle plekjes zijn zo langzamerhand wel benut. En ik ga dus ook niks weg doen. Rack ruimte heb ik altijd wel maar op dit moment komt er niks interessants uit in rack-formaat.

Toch jammer!

Je hebt in ieder geval een kleine ruimtecrisis.....
Ga zelf binnenkort ook wat planken leegruimen, als mijn Fenix eraan komt heb ik plek nodig en ik gebruik maar zoveel geluid per track.
Ook de fx's lopen de studio bijna uit.

Ik heb nu een schuine plank aan de muur waar m'n Dark Energy en Dark Time op staan.
Daar past nog wel een MiniBrute naast en met een plank erbij kunnen er nog wel een paar leuke dingen bij......en desnoods nog een plank erbij ;)

Back