welke synth is het?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik dacht toch echt dat Tiesto de CASIO PALING SOUND heeft uitgevonden.

CASIO rules

8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o)

[JOKE]

Dat was een joke van mij...................................
8D

ssstttt, tiesto maakt zijn muziek niet zelf, ssstttt

[/JOKE]

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
niet spotten met Tiesto :( :o: :frons: :frons: :bekdicht: :frons:

Tiesto :dj: :okdan: :halleluja

LOL, dat maak ik zelf nog wel uit!!!
Leuk man overal tegen aan trappen, ben de laatste tijd erg op dreef !!!!
8)

Maar goed, ik zal mezelf inhouden voordat ik te ver ga!!

:smeris:

Tiesto heeft een sound engineer,

is dat erg dan?

iemand die de boel afmixed enz?

meeste bands doen helemaal niks behalve even wat inspelen..

Het gaat wel veel verder als een engineer hoor. Veel dingen worden voor 'm geproduceerd. Als je het plaatje dan released heb je direct al een goede verkoop, waar het uiteindelijk om gaat.

Moet je voor de gein eens luisteren naar de oude gabber van Tiesto. Dat zal hij vast wel zelf hebben gemaakt. 8)

nou toevallig ken ik zn muziek vrij goed, ook t oudere werk,

maar zo ver terug als de hardcore hoef je niet te gaan, alle tracks van ALlure zijn ook Tiesto, toen had ie nog geen engineer,

tegenwoordig doet ie niet alles zelf nee, (Paul van Dyk, andere producer grootheid, of Ferry Corsten ook niet)

dat wil niet zeggen dat de grootste creatieve inbreng niet meer van Tiesto zelf komt,

voor zover ik weet maakt alleen Armin nog alles in zn eentje

Tiesto is gewoon een meesterlijke muzikant en DJ, of ie daar nou soms bij geholpen wordt of niet, BOEIEH

Het enige wat Triesto doet is dit moet eruit en dit moet erin en voor de rest is hij het commerciele product van een aantal goede zakenmannen / producers. Niet dat daar iets mis mee is, je moet zoiets ook zelf willen.

Ik word alleen moei van mensen die dan zeggen dat ze zelf die nummers hebben gemaakt....... Wat dus niet het geval blijkt te zijn.

Meeste bands even wat inspelen??? En het bedenken dan het inspelen? Je zegt zelf dat je goed piano kan spelen. Dan zou je beter moeten weten.

tiesto heeft volgens mij een ruil deal....producers die dingen voor hem doen en liever op de achtergrond blijven...en hij als dj met naam de spullen kan promoten.

Tja....

Als Rob Papen presets maakt voor de Virus en Tiësto gebruikt die presets in zijn tracks dan heeft Rob Papen dus meegewerkt aan die Tiësto tracks ??? :confused: ;)

Het enige wat Triesto doet is dit moet eruit en dit moet erin en voor de rest is hij het commerciele product van een aantal goede zakenmannen / producers. Niet dat daar iets mis mee is, je moet zoiets ook zelf willen.

Ik word alleen moei van mensen die dan zeggen dat ze zelf die nummers hebben gemaakt....... Wat dus niet het geval blijkt te zijn.

Meeste bands even wat inspelen??? En het bedenken dan het inspelen? Je zegt zelf dat je goed piano kan spelen. Dan zou je beter moeten weten.

tiesto heeft volgens mij een ruil deal....producers die dingen voor hem doen en liever op de achtergrond blijven...en hij als dj met naam de spullen kan promoten.

ROFLLL

dit is dus gewoon niet waar, altijd lekker makkelijk om dit soort dingen te zeggen..

er wordt ook altijd gekankerd op muziekanten die commercieel ook even lekker gaan, Tiesto doet niet alles helemaal in zn eentje,zegt ie ook gewoon in interviews, maar wat jullie stellen is ook weer een ander uiterste,

maarja, och, wrom zou ik me druk maken, ik ben gewoon fan van iemand die mooie muziek maakt en wat jullie er van vinden of niet, zal mijn plezier met zijn muziek echt niet minder maken..

check BTW: http://www.geocities.com/tiestotrance/prod.htm

daar staan al zn producties op, en met wie eventueel samengewerkt (oa ook zangeressen enzo)

:D

ja en omdat KLaus Jansen de hammerklavier van Mozart gebouwd heeft zijn al zn muziekstukken dus eigenlijk gewoon gemaakt door klaus :confused:

ROFLLL

dit is dus gewoon niet waar, altijd lekker makkelijk om dit soort dingen te zeggen..

er wordt ook altijd gekankerd op muziekanten die commercieel ook even lekker gaan, Tiesto doet niet alles helemaal in zn eentje,zegt ie ook gewoon in interviews, maar wat jullie stellen is ook weer een ander uiterste,

maarja, och, wrom zou ik me druk maken, ik ben gewoon fan van iemand die mooie muziek maakt en wat jullie er van vinden of niet, zal mijn plezier met zijn muziek echt niet minder maken..

check BTW: http://www.geocities.com/tiestotrance/prod.htm

daar staan al zn producties op, en met wie eventueel samengewerkt (oa ook zangeressen enzo)

:D

dit is dus wel waar meneer,maar ja

lol!

en ik weet toevallig dat jij elke zaterdag in een roze konijnenpak obscene bewegingen maakt naar onschuldige voorbijgangers in de Kalverstraat!

Jammer dat aan jouw mooie Tiesto droom een einde is gekomen hè?

lol!

en ik weet toevallig dat jij elke zaterdag in een roze konijnenpak obscene bewegingen maakt naar onschuldige voorbijgangers in de Kalverstraat!

ehm ,ga je nou persoonlijk worden?
viel me al op dat je in andere post ook al tekeer ging tegen mensen,als je wil dissen ga dan naar fok ofzo
als je er niet tegen kunt dat andere mensen een andere mening hebben dan jou waarheid,wat doe je dan op een discussie forum?

grow up

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back