Mostatic
Just Dope Music Baby!
Ik dacht toch echt dat Tiesto de CASIO PALING SOUND heeft uitgevonden.
CASIO rules

CASIO rules

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
niet spotten met Tiesto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tiesto![]()
![]()
![]()

Het enige wat Triesto doet is dit moet eruit en dit moet erin en voor de rest is hij het commerciele product van een aantal goede zakenmannen / producers. Niet dat daar iets mis mee is, je moet zoiets ook zelf willen.
Ik word alleen moei van mensen die dan zeggen dat ze zelf die nummers hebben gemaakt....... Wat dus niet het geval blijkt te zijn.
Meeste bands even wat inspelen??? En het bedenken dan het inspelen? Je zegt zelf dat je goed piano kan spelen. Dan zou je beter moeten weten.
tiesto heeft volgens mij een ruil deal....producers die dingen voor hem doen en liever op de achtergrond blijven...en hij als dj met naam de spullen kan promoten.

ROFLLL
dit is dus gewoon niet waar, altijd lekker makkelijk om dit soort dingen te zeggen..
er wordt ook altijd gekankerd op muziekanten die commercieel ook even lekker gaan, Tiesto doet niet alles helemaal in zn eentje,zegt ie ook gewoon in interviews, maar wat jullie stellen is ook weer een ander uiterste,
maarja, och, wrom zou ik me druk maken, ik ben gewoon fan van iemand die mooie muziek maakt en wat jullie er van vinden of niet, zal mijn plezier met zijn muziek echt niet minder maken..
check BTW: http://www.geocities.com/tiestotrance/prod.htm
daar staan al zn producties op, en met wie eventueel samengewerkt (oa ook zangeressen enzo)
![]()
lol!
en ik weet toevallig dat jij elke zaterdag in een roze konijnenpak obscene bewegingen maakt naar onschuldige voorbijgangers in de Kalverstraat!