Andromeda gestolen :(((

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Thoraval

Ouwe rot
Hallo mijn waardige synthforummers. Ik hoopte dat jullie mij op de hoogte wilde houden van Alesis Andromeda's die online in de verkoop worden gedaan. Ergens in de eerste/tweede week van maart is er ingebroken in mijn studio. :stupid:r

De ratten hebben mijn Alesis Andromeda meegenomen en 2 prachtige gitaren (fender squire en een epiphone les paul).

godverdegodverde....

Als mede forummers en synthfreaks moeten jullie wel begrijpen hoe misselijk ik me al 2 weken voel :/

willen jullie mij een mailtje sturen zodra jullie een Andromeda eengeboden zien/krijgen?

mail naar: pollensch@gmail.com

dank!

klote, als je toevallig nog het serienummer hebt....
ratten zijn het, gelukkig is er ooit wel weer een te vinden , maar het blijft een minne streek.
sterkte en we zullen uitkijken voor je

In google alerts kun je een zoekopdracht aanmaken. Bijvoorbeeld site:nl Alesis Andromeda. Zodra er een nieuwe vermelding wordt gevonden krijg je een melding per e-mail.

toorn_van_god.jpg

vergeet niet de buitenlandse sites te checken. Als NL'er kun je ook een account op ebay.com openen en spullen internationaal aanbieden. Wezenlijk anders dan ebay.nl. Net ff gekeken voor je. Staan er een paar te koop, maar allemaal sellers based in USA.

Echt klote voor je, veel succes!

Da's vrij kut... Zoals Sunny al zei: heb je ook de serienummers of zijn er bepaalde opvallende kenmerken (krassen en dergelijke)? Ik probeer het i.i.g. mee in de gaten te houden.

Das echt fucked up.....maar idd serienummers en/of andere kenmerken gaarne even vermelden.....we krijgen ze wel....:maffia:

Het komt vrij vaak voor dat het dieven zijn die wonen in een straal van zo'n 10 a 15 km.

zou maar eens wat van die pandjeshuizen in de gaten houden. Marktplaats kan ook, maar voor het zelfde geld gaat het direct naar Polen. Denk dat er echt een hele kleine kans is dat je die spullen ooit nog terug ziet.

Het zou wel een goed idee zijn als synthforum een database zou maken voor gestolen spullen. Code intikken, krijg je een negatieve respons dan is de synth/drumcomputer/keyboard niet opgegeven. Technisch heel makkelijk te maken.

Hallo mijn waardige synthforummers. Ik hoopte dat jullie mij op de hoogte wilde houden van Alesis Andromeda's die online in de verkoop worden gedaan. Ergens in de eerste/tweede week van maart is er ingebroken in mijn studio. :stupid:r

De ratten hebben mijn Alesis Andromeda meegenomen en 2 prachtige gitaren (fender squire en een epiphone les paul).

godverdegodverde....

Als mede forummers en synthfreaks moeten jullie wel begrijpen hoe misselijk ik me al 2 weken voel :/

willen jullie mij een mailtje sturen zodra jullie een Andromeda eengeboden zien/krijgen?

mail naar: pollensch@gmail.com

dank!

das egt ergste watje kan overkomen

share t zoveel mogelijk ..een andromeda stuurje bv nie soo maar op ri buitenland / mp tsjkkeren dat zou vrij lomp van ze zijn ;-[sc6

Echt kut voor je. Houd inderdaad ook de cashconverters etc in je omgeving in de gaten. Ik zal ook opletten

Zal het ook in de gaten houden maar vrees ook wat CG melde dat het waarschijnlijk richting Polen is....... maar inderdaad internet afspeuren en hopen dat iemand het niet al "legaal" heeft gekocht.
Toevallig een Poolse hostel in de buurt? of iemand die weet dat je die spullen daar heb staan???? moet haast wel een "bekende" zijn geweest. Sterkte en ik hoop dat je je A6 terug krijgt.

Zal het ook in de gaten houden maar vrees ook wat CG melde dat het waarschijnlijk richting Polen is.......

gelukkig hebben we daar een meldpunt voor... toch ?

zou eerder inderdaad eens de 2dehands rommelzaakjes in de buurt in de gaten houden

Een van de grootste nachtmerries voor een muzikant! Wat ongelooflijk zuur man!
Heb je een studio op een industrieterrein of gewoon in een kamer in huis?
Anders gezegd: is aan de buitenkant van het pand te zien dat er een studio is?
Serienummers van de instrumenten zouden goed van pas kunnen komen bij de opsporing.
Kans dat je de instrumenten terug gaat zien is niet al te groot vrees ik al zijn er brutale apen die zoiets gewoon op Internet knallen en er zijn genoeg speurende Synthforumleden die in alle uithoeken hun radar hebben draaien. Ik hoop echt voor je je spullen ooit terug zal zien!
Sterkte!

Flink balen zeg. Hopelijk heb je Serie nummer en anders misschien heeft de vorige eigenaar het nog ergens. Specifiek krasjes etc. Welke regio woon je ?

Dus mensen noteer uw serie nummers!!! Vergeet bij een app ook steeds te doen ;-)

Zooo he dat is echt klote! Hoop ze zo dom zijn om de spullen op internet te zetten om geld te verdienen! Dat is bijna de enige manier waarmee je ze op het spoor komt...

Ik houd mijn ogen open voor je!

Edit: mooi om te zien dat iedereen meteen weet dat ie naar Polen is. Komen alle dieven uit Polen? Of is dit een vervangende site van het meldpunt tegen Poolse mensen? :r

Zooo he dat is echt klote! Hoop ze zo dom zijn om de spullen op internet te zetten om geld te verdienen! Dat is bijna de enige manier waarmee je ze op het spoor komt...

Ik houd mijn ogen open voor je!

Edit: mooi om te zien dat iedereen meteen weet dat ie naar Polen is. Komen alle dieven uit Polen? Of is dit een vervangende site van het meldpunt tegen Poolse mensen? :r

Je doet het zelf ook mensen stigmatiseren. Ik noemde helemaal geen Polen

warehousegroove kwam met "the polish connection".
tis dat ie zelf bulgaar is, anders had ik me er vast erger aan gestoord ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back