Andromeda gestolen :(((

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zooo he dat is echt klote! Hoop ze zo dom zijn om de spullen op internet te zetten om geld te verdienen! Dat is bijna de enige manier waarmee je ze op het spoor komt...

Ik houd mijn ogen open voor je!

Edit: mooi om te zien dat iedereen meteen weet dat ie naar Polen is. Komen alle dieven uit Polen? Of is dit een vervangende site van het meldpunt tegen Poolse mensen? :r

Ik woon nu zelf in wat jullie oost europa noemen maar in Nederland had ik heel veel Poolse buren en er is nog nooit zo veel gestolen als toen (zelfs binnen het huis) (een voordeur deelde) Heb niets tegen Poolse mensen maar er zitten wel heel veel rotte appels tussen :engel:

warehousegroove kwam met "the polish connection".
tis dat ie zelf bulgaar is, anders had ik me er vast erger aan gestoord ;)

Woon tegenwoordig in Hongarije Sunny :luv:
Heb (helaas) de nodige negatieve ervaring met deze mensen en het is niet om te stigmatiseren eerder een feit waar je rekening mee kunt houden (ben hier trouwens zelf een buitenlander in Hongarije)

In het algemeen:
Dat dit meteen gezien wordt als aanstootgevend vindt ik dan weer erg kortzichtig en de personen hadden hier ook gewoon om een uitleg kunnen vragen natuurlijk. :koffie:

aha en waar resideert U, in buddah, of meer last van pest, als ik zo vrij mag zijn ?

rotte appels zijn trouwens onafhankelijk van de plek van de boom, maar ook daar is een boom over op te zetten. voor mensen met rotte tanden zijn rotte appels zelfs een welkome aanvulling . lijkt mij dat een meldpunt voor " niet geregeld de tandarts bezoekende wereldburgers " derhalve een zinvollere bijdrage is aan het algemeen leefklimaat .
mho

aha en waar resideert U, in buddah, of meer last van pest, als ik zo vrij mag zijn ?

rotte appels zijn trouwens onafhankelijk van de plek van de boom, maar ook daar is een boom over op te zetten. voor mensen met rotte tanden zijn rotte appels zelfs een welkome aanvulling . lijkt mij dat een meldpunt voor " niet geregeld de tandarts bezoekende wereldburgers " derhalve een zinvollere bijdrage is aan het algemeen leefklimaat .
mho

Residentie is in de groene heuvels van Buda om je vrijheid te mogen beantwoorden.
Rotte tanden zijn slecht voor je hart en dienen daarom zorgvuldig behandeld te worden en ook hier om weer deels ontopic te geraken zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

De TS heeft doormiddel van inbraak of dergelijke dus zijn spullen moeten missen en dat zuigt
keihard, alle denkbare (dus ook Polen aangezien deze groep een substantiële bijdrage levert in het groeiende aantal vermissingen) :smeris:

De TS heeft doormiddel van inbraak of dergelijke dus zijn spullen moeten missen en dat zuigt
keihard, alle denkbare (dus ook Polen aangezien deze groep een substantiële bijdrage levert in het groeiende aantal vermissingen) :smeris:

die laatste veronderstelling bestaat denk ik m.n in uw eigen verbeelding en , naar ik begrijp is inmiddels aldaar tot enigszins rotsvaste overtuiging ingeklonken.
jammer, ik denk dat het bezijden de realiteit is om geografische afkomst , gegeneraliseerd te koppelen aan niet geapprecieerd gedrag.
oftewel : slap gelul, napraterij, kortzichtig, jammer.
gelukkig hebben we waarschijnlijk van muziek maken meer verstand, voorstel om ons daarop verder te richten, ook zonder a6, en verdere discussie te voeren via pb's indien gewenst.

Vreselijk voor je. Hoop dat het nog goed komt en dat ze die schoften te pakken krijgen. Bij mij hier al meer dan 300! ziekmakende inbraakpogingen. Was een goede tip van forumlid hier om serie nrs te fotograferen. Voor verspreiding op het net. De verzekering had ze al op papier.

goed idee, maar hoe herkennen we hem ??

Die google alert tip is trouwens een hele goeie, maar daar moet je niet te lang mee wachten ..

Ja, voor de herkenning moet er toch minstens 1 uniek kenmerk van deze Andromeda bekend zijn.

Het echte probleem is toch eigenlijk m.i. dat het meerendeel van de synth-liefhebbers zonder vragen te stellen deze andromeda voor een prikkie zouden kopen bij cashconverters oid.

Laatst gewijzigd:
Het echte probleem is toch eigenlijk m.i. dat het meerendeel van de synth-liefhebbers zonder vragen te stellen deze andromeda voor een prikkie zouden kopen bij cashconverters oid.
En terecht, het vragen stellen is de plicht van Cash Converters, zij moeten bijv. ook een kopie hebben van de id-kaart van de verkoper. Als koper mag je er van uit gaan dat hetgeen je koopt bij cash converters daar op een eerlijke manier terecht gekomen is, als dat niet het geval is dan is dat hun verantwoordelijkheid, niet de jouwe.

En terecht, het vragen stellen is de plicht van Cash Converters, zij moeten bijv. ook een kopie hebben van de id-kaart van de verkoper. Als koper mag je er van uit gaan dat hetgeen je koopt bij cash converters daar op een eerlijke manier terecht gekomen is, als dat niet het geval is dan is dat hun verantwoordelijkheid, niet de jouwe.

Ik heb een keer meegemaakt dat er iets lag. Wat van een vriend van me gestolen was. Ik weet niet meer precies. Je krijgt niet te horen wie het gebracht heeft en volgens mij begonnen te vragen van bewijs maar dat het van jouw is. Mee werken deden ze niet. Was maar een Boss pedaal en er zat allemaal stift aan de zijkant unieker kon niet..

Ik heb een keer meegemaakt dat er iets lag. Wat van een vriend van me gestolen was. Ik weet niet meer precies. Je krijgt niet te horen wie het gebracht heeft en volgens mij begonnen te vragen van bewijs maar dat het van jouw is. Mee werken deden ze niet. Was maar een Boss pedaal en er zat allemaal stift aan de zijkant unieker kon niet..
Naar verhaal...hoe is het uiteindelijk afgelopen?

Maar stel dat ik nou een klant was geweest, op zoek naar een pedaaltje, en ik zag dat ding bij cash converters liggen voor een spotprijs? Wat had ik dan moeten doen? Het ding laten liggen met de gedachte 'hij zal wel gestolen zijn'? De politie moeten bellen? Nee toch?

Ik zou 'm gekocht hebben, want ik moet er van uit kunnen gaan dat ze bij cash converters hun werk hebben gedaan en dat het pedaal er op een legale manier terechtgekomen is. Anders wordt het hele idee van zo'n pandjeshuis nogal onwerkbaar, lijkt mij...

Naar verhaal...hoe is het uiteindelijk afgelopen?

Maar stel dat ik nou een klant was geweest, op zoek naar een pedaaltje, en ik zag dat ding bij cash converters liggen voor een spotprijs? Wat had ik dan moeten doen? Het ding laten liggen met de gedachte 'hij zal wel gestolen zijn'? De politie moeten bellen? Nee toch?

Ik zou 'm gekocht hebben, want ik moet er van uit kunnen gaan dat ze bij cash converters hun werk hebben gedaan en dat het pedaal er op een legale manier terechtgekomen is. Anders wordt het hele idee van zo'n pandjeshuis nogal onwerkbaar, lijkt mij...

Het is denk 15+ jaar geleden. Denk wel dat je je toen moest legitimeren als je iets wou weg brengen daar zo. Het lag er gewoon voor de normale prijs. Aan de buitenkant zie je toch niet het verhaal achter het spul. Het was raar gelopen. Dat ding was uit zijn huis gejat. Waarschijnlijk door bekende of oid. Ik weet wel dat ze niet mee wouden werken. De naam kregen we niet te horen, ook was dat ding zeker weten van die vriend gejat. We hebben het er bij laten zitten. Je ken niet zo veel doen met dat soort dingen. Ik ben wel eens mee geweest met iemand die daar wat weg ging brengen. sommige mensen die daar brengen komen niet eerlijk aan die spullen en de inkopers kijken echt de andere kant op. Staan nog te praten over ruitjes intikken enzo digicams brengen en navigatie troep. Mensen zijn nog wouz van heel de nacht niet slapen de nacht te voor en hebben veel lol met die spullen lekker foto's maken om te testen enzo. Is allemaal legitiem wat er gebeurd..

GPS, RFID ??? Er moet toch een manier zijn om je synths te traceren of ten minste markeren. Apple heeft de 'Zoek mijn iPhone app'. Ik heb deze app vorige week succesvol in werking gezien nadat iemand was beroofd van z'n iPhone. We zagen het toestel via Dordrecht naar Rotterdam verplaatsen en daar via de Wena en Kruiskade naar de Lijnbaan gaan. Helaas kwam de politie niet snel genoeg in actie.

GPS, RFID ??? Er moet toch een manier zijn om je synths te traceren of ten minste markeren. Apple heeft de 'Zoek mijn iPhone app'. Ik heb deze app vorige week succesvol in werking gezien nadat iemand was beroofd van z'n iPhone. We zagen het toestel via Dordrecht naar Rotterdam verplaatsen en daar via de Wena en Kruiskade naar de Lijnbaan gaan. Helaas kwam de politie niet snel genoeg in actie.

Als ik zo iets zou hebben wat gejat word dan gaat ik zelf ff er achter aan. Heb geen moderne telefoon,. Mijne is 5 euro waard :) en heb hem gratis gekregen. Geen foto's kunnen er mee gemaakt worden geen internet. Ik wil eigenlijk geen telefoon, onzin troep

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back