Ik ben daar ook aanwezig. Ik zal je de hand schudden
en ff komen luisteren.
en ff komen luisteren.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en ff komen luisteren.Ik ben daar ook aanwezig. Ik zal je de hand schuddenen ff komen luisteren.
LOOOOOL !

Ik zag een korte review in SOS magazine.
Dat zal de verkoop op gang helpen.
Suc6 ermee.![]()
Die met het digitale Behringer mengpaneel op de voorpagina.
Ach zo,tja die mensen zijn ook niet verplicht daar blijven te wonen he,als de huidige situatie hun niet goed uikomt kunnen ze vrijwillig toch ook zelfmoord plegen.
Heeft helemaal geen reet te maken dat ik een synthesizer kan kopen of niet,ik moet er hard voor werken om dat te kunnen doen,maakt niet uit of het een synth van 50 euro of 5000e is.
Er is ons helemaal niets gegeven geweest van de rijkdom die we zouden bezitten.
Wat een rotzooi post zeg![]()
Ach zo,tja die mensen zijn ook niet verplicht daar blijven te wonen he,als de huidige situatie hun niet goed uikomt kunnen ze vrijwillig toch ook zelfmoord plegen.
Heeft helemaal geen reet te maken dat ik een synthesizer kan kopen of niet,ik moet er hard voor werken om dat te kunnen doen,maakt niet uit of het een synth van 50 euro of 5000e is.
Ik en velen anderen werken allicht ook in vergelijking 10x harder dan velen andere mensen hier.
Er is niets gegeven voor werkende mensen man!,beter nog,de werkende betaalt hier voor de niet werkende!
je bent niet verplicht om luxe produkten aan te kopen.
(net als voor anderen, natuurlijk)jij hebt geen boodschap aan mijn maatschappelijk ordeel,maar velen anderen hoeven zich niet te laten
manipuleren door enkele 'indigado's' hier hoor.

Werken voor poen... kun je daarna een synth kopen.
Werken voor een betere samenleving.... en gebruik alles gratis.
Sorry de hippie in mij kwam naar boven.![]()
Bovenste zin kapitalisme....
Daaronder kom je in mijn gebied, en dat heeft nix met hippies van doen. Da's namelijk anarchisme(1848/1937).