nieuw nederlands analoog multi effectrack

0ZxQF.jpg
LOOOOOL ! :dubbel:

Ach zo,tja die mensen zijn ook niet verplicht daar blijven te wonen he,als de huidige situatie hun niet goed uikomt kunnen ze vrijwillig toch ook zelfmoord plegen.

Heeft helemaal geen reet te maken dat ik een synthesizer kan kopen of niet,ik moet er hard voor werken om dat te kunnen doen,maakt niet uit of het een synth van 50 euro of 5000e is.

Er is ons helemaal niets gegeven geweest van de rijkdom die we zouden bezitten.

Wat een rotzooi post zeg :r

Ach zo,tja die mensen zijn ook niet verplicht daar blijven te wonen he,als de huidige situatie hun niet goed uikomt kunnen ze vrijwillig toch ook zelfmoord plegen.

Hopelijk ironisch bedoeld, want dit doet pijn om te lezen....

Heeft helemaal geen reet te maken dat ik een synthesizer kan kopen of niet,ik moet er hard voor werken om dat te kunnen doen,maakt niet uit of het een synth van 50 euro of 5000e is.

Al een paar jaar in een land buiten de super economische zone gewoond? Dan weet je dat er 10x harder voor hetzelfde moet gewerkt worden, en de producten onevenredig duur zijn. Er is jullie wel iets gegeven van de rijkdom die jullie bezitten. Kom wat meer buiten a.u.b.

Jammerlijk antwoord op een off-topic discussie.

je bent niet verplicht om luxe produkten aan te kopen.

Ik en velen anderen werken allicht ook in vergelijking 10x harder dan velen andere mensen hier.

Er is niets gegeven voor werkende mensen man!,beter nog,de werkende betaalt hier voor de niet werkende!

Ik denk dat je er goed naast zit.

Ik en velen anderen werken allicht ook in vergelijking 10x harder dan velen andere mensen hier.

Ik had het niet over hier, maar NL, BE in vergeljjking tot andere landen (refererend naar de post van PWM en je zure "zelfmoord" post).

Er is niets gegeven voor werkende mensen man!,beter nog,de werkende betaalt hier voor de niet werkende!

Ik had het ook enkel over werkende mensen en heb geen boodschap aan jouw maatschappelijk oordeel dat niet relevant is in deze discussie.

je bent niet verplicht om luxe produkten aan te kopen.

Klopt. Ik vermelde enkel dat hetzelfde prijsregime geldt voor mensen in andere landen, die voor hetzelfde harder moeten werken - ik exclusief, dus ik ben niet gefrustreerd, hoor. Dus er is wel iets gegeven van de rijkdom die jullie bezitten. Het verschil tussen 10 euro per maand opzij kunnen zetten en 300 maakt geen verschil? Maar als je die synth dan kan aanschaffen, is het wel paradijs :) (net als voor anderen, natuurlijk)

Laatst gewijzigd:
jij hebt geen boodschap aan mijn maatschappelijk ordeel,maar velen anderen hoeven zich niet te laten
manipuleren door enkele 'indigado's' hier hoor.

jij hebt geen boodschap aan mijn maatschappelijk ordeel,maar velen anderen hoeven zich niet te laten
manipuleren door enkele 'indigado's' hier hoor.

Bedankt voor de eretitel, maar ik verschijn elke dag tussen 8:00 en 8:30 met een net gestreken wit hemdje op het werk hoor. Does not compute?

Anyway, we hebben beiden mooi ons zegje gedaan, terug naar het topic zeker?

Ik ben blij dat je na de slechte start van bovenstaande post toch tot dezelfde conclusie komt als ik.

Werken voor poen... kun je daarna een synth kopen.
Werken voor een betere samenleving.... en gebruik alles gratis.

Sorry de hippie in mij kwam naar boven. :D

Wat een vuillak en een domme lul ben jij dan...........gewoon het hele pakket in één persoon.
De bovenstaande post straalt zoveel onnozelheid uit dat ik bijna niet weet waar ik wil beginnen met je uit te leggen hoe onze wereld in elkaar zit.
Gatverdamme.

Enfin,blijft wel een vet effect apparaat, en toch gunstig geprijsd gezien het unicum (voor diegenen die willen werken dan toch)

Werken voor poen... kun je daarna een synth kopen.
Werken voor een betere samenleving.... en gebruik alles gratis.

Sorry de hippie in mij kwam naar boven. :D

Bovenste zin kapitalisme....
Daaronder kom je in mijn gebied, en dat heeft nix met hippies van doen. Da's namelijk anarchisme(1848/1937).

Maar ik vindt eigenlijk gezien de prijs dat iedere studio waar gitaarmuziek wordt opgenomen zo'n ding wel in huis zou moeten hebben, zodat ook de wat minder verdienende gitarist een ontzettend toffe plaat opnemen met mooie effect geluiden.

Bovenste zin kapitalisme....
Daaronder kom je in mijn gebied, en dat heeft nix met hippies van doen. Da's namelijk anarchisme(1848/1937).

Dat klinkt misschien als anarchisme (waar overigens veel mensen een totaal verkeerd angstig beeld bij hebben) maar dat is niet wat ik bedoelde. Ik wil namelijk werk elimineren dmv automatisering. Laat robots het werk maar opknappen :)

Anyway Ik wil die effectbak door synths horen. Waar blijven de demo's !!! 8)

Back