Muziekale dip?

Muziekale dip dob? Dit lijkt meer op een depressie.. =(
Laat deze zomer de muziek voor wat het is en kijk wat het je doet als de lange donkere dagen weer beginnen... nogmaals succes met je keuze !

Origineel geplaatst door dob
..een vriendin te hebben wiens onderkomen je betaald, je offert een slaapkamer voor haar op en slaapt zelf dan maar in de kamer, je leest alle vakbladen om haar zo goed mogelijk te behagen, zodra je thuis komt is het enige wat je nog denkt of doet gericht op haar, in de trein zit je naar foto's van haar te staren en droom je ervan weg, je reist het land door om haar de mooiste cado's te kopen van je vakantiegeld, en je moet haar zo vaak de haren wassen dat je handen RSI symptomen beginnen te krijgen.... je zet je telefoon uit want alle aandacht moet immers naar haar gaan.... je bent zelfs minder gaan werken.... je belt vrienden en feesten af, want je moet thuisblijven om voor haar te zorgen..... bezoek daar moet je ook al niks meer van hebben, want aandacht ervoor kun je niet opbrengen........ sporten of koken, daar is geen tijd voor.... het is zelfs zo dat je overdag voor jullie beiden gaat werken en zij doet nauwelijks wat...........je bent zelfs blij als het regent, want dan is het minder erg voor haar te zorgen, zo binnen......................
Terwijl ze nooit een heus teken van liefde terug geeft? Een kusje kan er nauwelijks af? En zelfs alleen maar te zeggen heeft: ik wil dat je me meer aandacht, geld en energie geeft, en me meer plaats gunt in huis, het is niet genoeg. En dan de manier waarop ze het vraagt, en hoe ze kijkt; je gaat alweer overstag.
..

:D daar is een woord voor: getrouwd zijn.

Maarre, ik moet zeggen dat het idd meer op depressiviteit lijkt, dan een muzikale dip..
Als je (redelijk) zeker bent van je zaak en je gaat alles verkopen, dan zou ik toch wel IETS van gear houwen, voor 't geval dat.. ff Goed bekijken waar je 't meeste mee kan als 'stand-alone' ding..

O ja, zelf heb ik ook vaaak van die dagen/weken, da'k m'n gear gewoon niet aanraak, omdat ik er gewoon geen zin in heb om maar iets met muziekmaken te doen. Verkopen doe ik het alleen niet zo snel. Wat (veel) scheelt is muziek maken met (een) andere perso(o)n(en)! Die geven net dat beetje stimulans af&toe! Of iets van een dead-line hebben (optredes/demo's/releases) dat help mij in ieder geval! Dan 'moet' je!

Succes!!

Back