[Track] Ems Synthi A[ambient]

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Gisteravond lekker bezig geweest met mijn synthi en deze track gemaakt. De vocoder is een Triton de rest allemaal synthi.
Een beetje ambient/soundscape idee:peukie:

De track heet Docks

Last edited by a moderator:
goed! lekkere sounds haal je daaruit
misschien had je nog iets verassend kunnen doen met het steeds herhalende element
pete namlook heeft btw een album 'the putney' ook alleen met de synthi gemaakt

Gaaf joh! Die reverb die je bij de synthi gebruikt is dat een oude springveer?
ik geloof dat in die synthi zit...Weet het niet zeker.
Die kleine bijgeluiden heeft iets weg van jarre's Waiting for Cousteau.

Mooie track hoor.:okdan:

Als je goed luistert hoor je de springreverb echt constant. Ik heb wel wat delay gebruikt bij sommige dingen maar je hoort het karakter van de springreverb heel goed. Als je de spring aan hebt en je draait aan de cut-off dan gaat de reverb al te keer:D

Laatst gewijzigd:
Mooie sounds, vooral de leadsounds is errug gaaf! er had van mij wel meer structuur in gemogen, alhoewel je zo gewoon een mooie soundscape creeert. Misschien dat je hem nog kunt uitbreiden?

Re: [Track] Ems Synthi A[ambient]

Origineel geplaatst door synthiaks

Een beetje ambient/soundscape idee:peukie:

De track heet Docks

thnx man, dit had ik ff nodig

(ben ook grote rapoon fan):okdan:

Zowee, lekkere sounds he.

Qua mix lijkt me toch wel dat er veel 'mid' in zit wat overheerst. (vooral bij lage volumes valt dit dan op) En hier zit het dan ook de details in het hoog wel in de weg. Die zijn juist zo gaaf.

jah maar.... jah maar...

uuuuuuuuuhm... maar waarom... ja maar...

:okdan: :okdan: :okdan: :okdan: :okdan: :okdan:

Lekker dit, keep up the good work

Origineel geplaatst door fuse
Zowee, lekkere sounds he.

Qua mix lijkt me toch wel dat er veel 'mid' in zit wat overheerst. (vooral bij lage volumes valt dit dan op) En hier zit het dan ook de details in het hoog wel in de weg. Die zijn juist zo gaaf.

Klopt, daar baalde ik zelf ook wel van:( Dat ding heeft een normaal filter en een output filter en die laatste vergeet ik nog wel eens open te zetten:D

Gewoon heel erg lekker om naar te luisteren.

Als je dan alleen in je kamertje zit dan krijg je ineens het idee dat er allemaal vreemde dingen te gebeuren staan 8D
Nice!

Top!

heb je inmiddels dit apparaatje weten te bemachtigen of had je er al 1tje?

Origineel geplaatst door synthiaks
deze heb ik vorige maand opgehaald.

in Frankrijk bij Tim Blake ja?

Back