• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JV80 synthesizer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Sorry ; voor die prijs koop je tegenwoordig een xv3080, vind het ook niet leuk, ik zou de mijne toch niet ruilen voor een virus, alleen voor het geld, ja zijn hele andere synths maar toch /off topic boeien
.

bij feedback staat een 2ehands exemplaar voor 760 euro nu, dus ik denk dat dit toch een goede prijs is.
das 210 euro minder.

Denk ik niet, daar heb ik niks mee te maken, daar koop[ ik hem tweedehands in de winkel voor

Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
Sorry ; voor die prijs koop je tegenwoordig een xv3080, vind het ook niet leuk, ik zou de mijne toch niet ruilen voor een virus, alleen voor het geld, ja zijn hele andere synths maar toch /off topic boeien
.

Ik heb jullie even een mailtje gestuurd.

Dat is zo leuk aan dit forum dat hier mensen zitten
die de prijzen een beetje weten.
Het is inderdaad dat 550 Euro te hoog is 475 Euro kan maar je
maakt meer kans al je op 399 Euro gaat zitten, als je bedenkt
dat de module versie op ca 175 Euro zit..

Het is maar een idee...

tuurlijk verkoop ik em voor 399 sneller. voor 300 euro ben ik nog sneller kwijt.......en voor 200 ook weer sneller........
alleen de prijs is 475, een hele mooie prijs

De JV-880 kom je idd voor tussen de 150 en 200 euro tegen... Ik geloof dan ook niet dat je er meer dan 300.. misschien 350 voor zou kunnen krijgen. En persoonlijk vind ik die 350 al teveel...

Je zit toch met je polyfonie... en alleen als masterkeyboard is 'ie niet zo heel bijzonder, wel leuke faders natuurlijk... 350 max, dude :)

Maar evengoed veel succes natuurlijk! :doei:

Het is niet dat we jouw dat geld niet gunnen maar we helpen je
alleen beetje een leuke prijs te vinden dat mensen aanspreekt.
Je zet deze synth toch op het net om te verkopen neem ik aan
en aangezien de markt behoorlijk vol zit moet je met een
aantrekkelijke prijs komen...

op 2ehands.nl wordt ie vaker aangeboden, zo rond de 500 euro.
lijkt me wel sterk dat ze bij feedback zowat t dubbele vragen 2e hands dan wat ie waard is.
als je sowieso geen intresse hebt moet je ook niet gaan zeuren over de prijs.

Origineel geplaatst door Phase
400 euro nu
in de winkel is die nu 399 euro. De realiteit is nu eenmaal dat hoe langer je wacht met dit soort synths hoe minder ze waard worden. Ik vind het ook niet leuk :( maar ja zo is het nu eenmaal. Ik heb besloten om mijn gear maar te houden, op een dag ga je het wel weer gebruiken.

Dus als je hem echt kwijt wilt zul je met je prijs naar beneden moeten.

succes met verkopen.

Origineel geplaatst door quifster
in de winkel is die nu 399 euro. De realiteit is nu eenmaal dat hoe langer je wacht met dit soort synths hoe minder ze waard worden. Ik vind het ook niet leuk :( maar ja zo is het nu eenmaal. Ik heb besloten om mijn gear maar te houden, op een dag ga je het wel weer gebruiken.

Dus als je hem echt kwijt wilt zul je met je prijs naar beneden moeten.

succes met verkopen.

over welke winkel heb je het dan? beetje vreemd dat dat ding nu nog in de winkel staat.
Bij Feedback nog steeds meer dan 700 euro 2ehands.

over welke winkel heb je het dan? beetje vreemd dat dat ding nu nog in de winkel staat.
Bij Feedback nog steeds meer dan 700 euro 2ehands.

Raar, kijk maar bij peter verspuij op de site
daar staat die voor 399 euro

het ding zal wel een beschadiging hebben als je naar de prijs kijkt wat je bv voor een DX100 betaald.......en kijk eens naar de andere prijzen, dan is die JV80 wel erg goedkoop als je em verglijkt met low-budged synths die hoger geprijst staan..
Voor de JV90 betaal je daar gewoon 750 euro

het ding zal wel een beschadiging hebben als je naar de prijs kijkt wat je bv voor een DX100 betaald.......en kijk eens naar de andere prijzen, dan is die JV80 wel erg goedkoop als je em verglijkt met low-budged synths die hoger geprijst staan..
Voor de JV90 betaal je daar gewoon 750 euro

Dat zou kunnen. dat weet ik natuurlijk niet.
Ik hoop voor je dat het in ieder geval lukt hier om hem voor 400 euro kwijt te raken.

:biertje:

Feedbacks marge op 2dehands producten is vaak te hoog waardoor ze ze bijna niet kwijt raken, dit zegt dus niks over de algemene 2de hands verkoopprijs (en die 3 maanden garantie die je er bij krijgt heb je vaak toch niet nodig)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back