Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
Sorry ; voor die prijs koop je tegenwoordig een xv3080, vind het ook niet leuk, ik zou de mijne toch niet ruilen voor een virus, alleen voor het geld, ja zijn hele andere synths maar toch /off topic boeien
.

in de winkel is die nu 399 euro. De realiteit is nu eenmaal dat hoe langer je wacht met dit soort synths hoe minder ze waard worden. Ik vind het ook niet leukOrigineel geplaatst door Phase
400 euro nu
maar ja zo is het nu eenmaal. Ik heb besloten om mijn gear maar te houden, op een dag ga je het wel weer gebruiken.Origineel geplaatst door quifster
in de winkel is die nu 399 euro. De realiteit is nu eenmaal dat hoe langer je wacht met dit soort synths hoe minder ze waard worden. Ik vind het ook niet leukmaar ja zo is het nu eenmaal. Ik heb besloten om mijn gear maar te houden, op een dag ga je het wel weer gebruiken.
Dus als je hem echt kwijt wilt zul je met je prijs naar beneden moeten.
succes met verkopen.
Origineel geplaatst door Phase
over welke winkel heb je het dan? beetje vreemd dat dat ding nu nog in de winkel staat.
Bij Feedback nog steeds meer dan 700 euro 2ehands.
Origineel geplaatst door Phase
het ding zal wel een beschadiging hebben als je naar de prijs kijkt wat je bv voor een DX100 betaald.......en kijk eens naar de andere prijzen, dan is die JV80 wel erg goedkoop als je em verglijkt met low-budged synths die hoger geprijst staan..
Voor de JV90 betaal je daar gewoon 750 euro