[Track] Electro?

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Sorry jongens maar ik ben eindelijk weer eens op dreef:D Hij stond al een poosje op de HD maar heb hem nou een beetje bijgewerkt.
Het zijn weer de typische loopjes en soms wat langdradig maar het gaat een beetje om het idee. Ik ben eerlijk gezegd behoorlijk content met de kwaliteit.

Drums tr808 en alle andere geluiden komen uit mijn geliefde Teisco s60f!!:okdan:

K zou niet weten wat voor stijl dit is. K vond het zelf wel een beetje electro.

Track

Origineel geplaatst door mono-poly
lekker man
hoeveel ga je er nog posten?

Dit was de laatste voor vandaag:D

Laatst gewijzigd:
Ha dit nummer doet me echt denken aan MBO, ken je dat???
Ook wel een goeie melodie, dit nummer kan wel wat vocals gebruiken. Ik zou zeggen grab the mic and express yourself.

je post hier een track, wellicht met de hoop op opbouwende kritiek, dingen die je er nog beter aan kunt maken.
maar ik persoonlijk vind die track goed en kan er weinig op aanmerken.
het enige wat er nog aan toegevoegd zou mogen worden, is zoals de anderen hier zeggen
een vocal.
moest je die vocal niet doen zou ik er iets anders nog aan toevoegen, maar dan riskeer je datem te druk wordt...
dus, ja. vocal dus :)

anyway, vond hem in orde :okdan:

greetz

cloudy

Vette mix heel mooi open en sprankelend.
Hou zelf van wat meer afwisseling maar ik weet wel dat er op dit moment een hype in new york is voor dit soort muziek.
Ze draaien dit in lounge tenten en oliver chesler(the horrorist) is er erg succesvol mee.
Zoals een aantal mensen al zeiden kan een vocaltje nooit kwaad.

mzzl

Klinkt goed hoor. Damned, strakke miks, goede sfeer, the real deal! :D

Deze track verdient het om van vinyl te worden gedraaid, lekker rauw en hard... :okdan:

Back