Hallo allemaal,
Nou na anderhalf jaar kom ik erachter dat de Nord Stage een te gekke functie heeft. En wel de Extern functie. (ghehe kheb 'm wel gezien maar nooit gedacht van he, waar zou dat voor zijn
)
Ik speel in een coverband en zit op het podium dus altijd te stoeien bij het switchen tussen nummers als ik bij zowel de Nord Stage als de Motif een ander programma moet pakken.
Bijv. Animal - Neon Trees
- Motif: performance USR 1 - 004
- Nord: 3:1
Nu kan ik dus m.b.v. een midikabeltje tussen de Nord en Motif door de Extern Functie heel eenvoudig Prog. Change gebruiken zodat als ik op de Nord 3:1 pak hij op de motif automatisch Performance USR 1 - 004 pakt.
MAAR, ik wil dit ook graag andersom zo kunnen. Dus als ik op de Motif Performance USR 1 - 004 pakt, dat ie dan op de Nord automatisch 3:1 pakt...
Kan iemand mij uitleggen of en hoe dit werkt?? Alvast bedankt!!!
Nou na anderhalf jaar kom ik erachter dat de Nord Stage een te gekke functie heeft. En wel de Extern functie. (ghehe kheb 'm wel gezien maar nooit gedacht van he, waar zou dat voor zijn
)Ik speel in een coverband en zit op het podium dus altijd te stoeien bij het switchen tussen nummers als ik bij zowel de Nord Stage als de Motif een ander programma moet pakken.
Bijv. Animal - Neon Trees
- Motif: performance USR 1 - 004
- Nord: 3:1
Nu kan ik dus m.b.v. een midikabeltje tussen de Nord en Motif door de Extern Functie heel eenvoudig Prog. Change gebruiken zodat als ik op de Nord 3:1 pak hij op de motif automatisch Performance USR 1 - 004 pakt.
MAAR, ik wil dit ook graag andersom zo kunnen. Dus als ik op de Motif Performance USR 1 - 004 pakt, dat ie dan op de Nord automatisch 3:1 pakt...
Kan iemand mij uitleggen of en hoe dit werkt?? Alvast bedankt!!!
.