Technohaters?

Mensen het cafe in jagen?? Dat is opzetten tot alcoholverslaving!!!!!! Drommels nog an toe zeg, het is toch ongehoord?!?!?!?8o)

:Z

Grappig "krante"-stukje, maar ik geloof 't niet zo.. Als dit ECHT is, ga ik deelnemen aan die betoging tegen Techno!! (en ik neem een P.A.-set en wat gear mee om de betoging wat 'op te leuken' :duivels: )

:D

dit is gewoon te belachelyk om waar te wezen

nog ff en we gaan weer masaal boeken verbranden

Origineel geplaatst door Yoozer

Oh, van die club dus. Ach ja... "Duistere krachten en normverlaging", zeiden ze dat van rock & roll ook al niet?
Als je een technoplaat achteruit draait hoor je de duivel spreken! Ik heb het geprobeer, het is echt waar! :engel:

ik luister helemaal nooit naar techno, maar het is beter om die anti-techno fundamentalisten te verbannen.
over een tijdje willen ze nog dat we allemaal een lier kopen en weer middeleeuwse muziek gaan spelen.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Als je een technoplaat achteruit draait hoor je de duivel spreken! Ik heb het geprobeer, het is echt waar! :engel:

En de duivel zei "vvoOEP vvoOEP vvoOEP vvoOEP Moww Moww". (909 + 303 achteruit) :D

Het vervolg vandaag in de krant verschenen:

GENT: Politie tilt zwaar aan acties om City Parade te boycotten
Het groepje Jongeren tegen Techno is geschrokken van de reactie die het geplande protest tegen de City Parade uitlokte. Ze riepen op ,,tot een algemene boycot van de City Parade'' en zeiden dat ,,ze er niet voor terugdeinsden om over te gaan tot meer extreme protestvormen, zoals hongerstakingen, human schields en zelfverbranding. Het zijn geen loze woorden voor leden van Jongeren tegen Techno .'' De politie en het stadsbestuur tillen er alvast zwaar aan. De politie nam contact op met woordvoerder Mong Cocquyt en maakte hem duidelijk dat hij het risico liep om te worden opgepakt.

Als reactie zegt Jongeren tegen Techno nu dat ze zal afzien van extreme protestvormen. Om hun ongenoegen over de City Parade te uiten, zullen de leden wel baard, snor en haar laten groeien tot alle techno uit Vlaanderen is verdwenen. De organisatie blijft ook bij haar oproep om de City Parade te boycotten, maar zal het op een ludieke manier aanpakken.

18/06/2003 (belga)

©Copyright De Standaard

Ik ga Zaterdag eens kijken of er toch geen mensen in brand vliegen.
:D :D :D

Back