patterns tegelijk laten veranderen

CoRe62

Nieuwkomer
Hoi iedereen,

ik zit met het volgende:

Ik heb een electribe er-1, electribe emx, jomox mbase 11 en yamaha an200 staan die met elkaar verbonden zijn maar als ik van pattern verander op de emx, veranderd enkel het pattern van de jomox mbase 11 mee.

Hoe kan ik ze alle 4 tegelijkertijd laten veranderen?

Peace
Ben

Sneller drukken en draaien.....of als ze luisteren naar program changes/pattern changes dit aanzetten en een apparaat de programm changes laten uitsturen...de manual zal je hierin helpen, ik ken de apparaten niet van gebruik.

bedankt voor je antwoord maar heb niets gevonden :( zelfs de manual zegt er niets over...

Kan me niet voorstellen dat die apparaten neit aan program change doen.

MAW: wat een interessante vraag zeg!

Staat op pagina 41 van de Electribe ER handleiding :koffie:

MIDI filter settings
Here you can select the types of MIDI message that will be trans- mitted and received.
For each character "PCE" in the display, select "O" if you want that type of message to be transmitted and received, or select
"-" if you do not want that type of message to be transmitted or received.
1. Use the cursor keys to make the parameter select LEDs indi-
cate MIDI Filter.
2. Rotate the dial to select the combination of message types that will be transmitted and received; "O" allows transmis- sion and reception, and "-" disables it.
P: Transmission/reception of Program Change, Bank Select, and Song Select messages.
C: Transmission/reception of Control Change messages.
E: Transmission/reception of Exclusive data. However when the parameter select LEDs indicate Dump, Exclu sive data can be transmitted/received regardless of this setting.

Zet hem dus op O-- of OOO of wat je wilt als de eerste maar op O staat

zoals gezegd :
1 master die Program Changes uitstuurt
Alle bakken die erachter komen zo instellen dat ze Program Changes ontvangen.

Je zal dus de manuals eens moeten lezen...zoiets staat er zeker in.

Back