djrazor
Cortex Driller
Walkmans.... Je weet wel, van die iPods waar cassettebandjes in moesten en die niet echt comfortabel in de broekzak pasten. In deze tijden zouden we het bijna vergeten, maar Sony heeft de draagbare-muziekspelermarkt jarenlang gedomineerd. Ik vond de kwaliteit van Sony vaak ook beter dan andere, maar heb echt van alles versleten.
Ik had bijvoorbeeld deze:
En daarvoor deze:

Behalve dat die geen auto-reverse had kon je ook niet terugspoelen
En nog daarvoor heb ik ooit zo'n goedkope van de Hema gehad, Sound & Vision heette dat merk.
Ik had ook nog een echte Yoko. Klonk helemaal niet verkeerd, vond ik toen althans.
Op een gegeven moment had m'n zusje deze:
Een walkman mét ingebouwde speaker kwam toen eigenlijk nog niet vaak voor.
Ik had ook nog een wit/blauw/zwarte (dacht ik) van Philips met een 3bands-eq aan de voorkant die ik altijd erg vet vond (toen figuurlijk, nu waarschijnlijk letterlijk), ben benieuwd of ik daar ooit nog een afbeelding van kan terugvinden. Ze gingen ook wel vrij hard bij mij dus ik ben er vast nog een aantal vergeten
En jullie?
Ik had bijvoorbeeld deze:
En daarvoor deze:

Behalve dat die geen auto-reverse had kon je ook niet terugspoelen

En nog daarvoor heb ik ooit zo'n goedkope van de Hema gehad, Sound & Vision heette dat merk.
Ik had ook nog een echte Yoko. Klonk helemaal niet verkeerd, vond ik toen althans.
Op een gegeven moment had m'n zusje deze:
Een walkman mét ingebouwde speaker kwam toen eigenlijk nog niet vaak voor.
Ik had ook nog een wit/blauw/zwarte (dacht ik) van Philips met een 3bands-eq aan de voorkant die ik altijd erg vet vond (toen figuurlijk, nu waarschijnlijk letterlijk), ben benieuwd of ik daar ooit nog een afbeelding van kan terugvinden. Ze gingen ook wel vrij hard bij mij dus ik ben er vast nog een aantal vergeten

En jullie?

Laatst gewijzigd: