Delay bakkie

Status
Please reply by conversation.

phochos

Berliner School Artist
Hallo,

Ik zoek een eenvoudig effectbakkie waar in ieder geval delay en echo op zitten. Mag hooguit een paar tientjes kosten. Heeft iemand zoiets toevallig of weet iemand of die voor die prijs ook nieuw te koop is.

Phochos

Je kunt je Korg Monotron verzameling toch aanvullen met die Delay-uitvoering daarvan, toch?

Het gaat mij erom dat ik andere apparaten tegelijk effecten kan geven. De PSS570 en mijn generator hebben bijv. geen effecten aan boord. Dus gaat het mij om een klein bakkie of een effectpedaal, want die kun je toch ook gewoon op een mixer gebruiken?

Phochos

Je zou toch overgaan op software

Gaan niet brutaal worden hè??:dubbel::dubbel:

Nee, ik doe beide kanten (ook bij mijn verloofde:D), zowel software als hardware.

Phochos:dj:

Gaan niet brutaal worden hè??:dubbel::dubbel:

Nee, ik doe beide kanten (ook bij mijn verloofde:D), zowel software als hardware.

Phochos:dj:

Moet zo vaak lachen om je dingen. Dan te koop dan weer uit de verkoop en dan toch weer te koop. Gaat maar door op die toer. Kijk anders voor een Alesis Midiverb 4 oid. Gaat je niet pesten Phocho dat doen andere al te veel..

Of je kunt kijken naar een gebruikte Alesis Nanoverb, prima ding, klein en niet heel duur.

Ik heb al een optie op de Behringer virtualizer pro, wellicht heb ik die binnenkort. Dank voor de mailtjes van ieder die heeft gereageerd.

Phochos

Alesis is 10 keer beter.

Goed, mocht de Behringer niet doorgaan, dan ga ik voor een alesis Microverb.

Phochos

ik zie nu dat je een xenix fx mixer van behringer verkoopt.
Als je die gewoon houdt ,heb je toch een delay.
Volgens mij zijn die fx mixers van behringer allemaal op de virtualizer gebaseerd..

'k Heb eventueel een Zoom RFX-1000 in m'n rackie hangen. Mag je voor een enkele tientjes overnemen.

Stuur maar een Pb als je interesse/vragen hebt, komen we wel uit.

heb onlangs wat b#hr!ng*r pedaaltjes beluisterd, en vind die EM600 echo machine niet verkeerd! gewoon een kopie van de echo park die ik zelf heb.

nog even en ik word fanboy

ik heb hier een Boss VF-1 staan, iets uitgebreider als je vraagt, kan ook nog iets met midi !!

zit zeker een bruikbare echo/delay in .. voor 60,- ( ook voor andere geïnteresseerden )

top_M.jpg

Status
Please reply by conversation.
Back