Resultaat van een nachtje doorwerken..

Sfeertje is lekker, prima opbouw. Zou hier en daar nog wel bepaalde elementen iets minder breed zetten. Ik hoorde ergens een drum of perc die extreem breed stereo staat.

Ik heb het gevoel dat de bass niet helemaal synchroon loopt, alsof hij een beetje is verschoven, en dat verdraag ik maar moeilijk op deze brakke ochtend :). Maar dat zal ongetwijfeld juist je bedoeling zijn geweest. Verder vind ik hem best lekker, helemaal het moment waar de kick weer terug komt.

leuke geluiden, leuke FX, percussie staat voor mij net iets te los

Thanks!

De percussie-dingen en stereo-soundjes ga ik nog even nalopen..

de timing van de bas vind ik eigenlijk wel lekker

Ik heb te weinig kaas gegeten van dit soort muziek om er iets zinnigs over te zeggen, maar ik vind deze track heel tof.

te vrijblijvend... in het kader van "dikke mix, inhoudelijk weinig tot nix"

Ik neem aan dat dit je stijl/smaak gewoon niet is dan.

Ik moest ook even wennen aan de timing van de bass. Voor mijn gevoel mogen sommige noten net ietsjes strakker op de beat zitten. Het heeft zeker wat, maar nu krijg ik soms het gevoel dat het de drive wat afremt, door die 'stotter' die in de bassline zit.

Het is echter slechts een detail. De sfeer is lekker. Super gedaan Trigg :okdan:

Wel weer een echte trigg track ;). goed en lekker gemixt dus.

Maar.... [ ik mot weer eens zeiken] ik mis wederom een soort van climax of een lead explosie ergens na die break.

Ik neem aan dat dit je stijl/smaak gewoon niet is dan.
dat zal het voor het grootste gedeelte wel zijn dan idd... k'vinnut wat leeg/niet echt spannend...
Ik moest ook even wennen aan de timing van de bass.
dat stoorde mij totaal niet eigenlijk, k'vond het wel kunnen maar of dat nu een originele doorslag moet geven...? tsja...

top sfeertje!

die baslijn timing spreekt mij ook niet zo aan, zoals anderen hier ook noemen. Elke keer haalt die me weer net even uit de groove met die ene noot die je voor de maat hebt gezet.

Maar voor de rest, instant tech house!

die bass-timing is eigenlijk t enige wat m een beetje interessant maakt hehe :P
misschien moet je voor de 4x4 boeren de kick iets meer puns geven dat daar meer de focus op ligt dan op de bass

Erg Lekker trigg!
Die bassline vind ik het hem juist doen. Lekker met die hats en percussie.

die bass-timing is eigenlijk t enige wat m een beetje interessant maakt hehe :P
misschien moet je voor de 4x4 boeren de kick iets meer puns geven dat daar meer de focus op ligt dan op de bass

hehehe,
ja, zet die bassline gewoon 8 db zachter :D, dan kan de kick zo blijven :D

Geinig nummer en lekkere sfeer, mix is prima, en de bas "off beat" is in het begin wat storend maar later is hij best passend. Niet per se mijn genre, maar ik kan het zeker waarderen.

Back