Op zich snap ik wel wat Eclectic zegt… ik heb de track nu drie geluisterd, en aan de ene kant klinkt het gelikt en past alles samen. Vergeleken met een aantal jaar geleden heb je dit nu beter onder de knie. Aan de andere kant mist het ook iets. De elementen werken wel samen, maar het klinkt alsof “we doen nu even dit geluidje, en nu doen we dat geluidje”, zonder dat het echt interessant word. Misschien is dat eigen van de muziek soort die je maakt, ik ken deze style verder niet, maar ik kan me herinneren van een aantal jaar terug dat je muziek voornamelijk maakt op basis van samples en loops. Misschien speel je tegenwoordig alles zelf in, maar het klinkt nog wel (voor mij) alsof het allemaal loopjes zijn die steeds aan/uit worden gezet. De vibe, mede door de geluiden die zijn gebruikt, komt over als muziek van hieruit Latin America, maar het klinkt te statistisch voor mij. Ik denk als je alles live zou spelen, los komt van het gebruik van loops (en misschien doe je dat al?), en dingen meer in een verhaal brengt, je track veel levendiger worden. Dit is misschien niet de positieve reactie die je graag zou willen ontvangen, en het is ook slechts een/mijn mening, verder niets. Het gaat er om dat je lol hebt en blijkbaar zijn er genoeg mensen die dit te gek vinden aangezien je aardig wat dingen uitbrengt, maar ik denk dat je als producer zo veel meer kan als je wat meer van de veilige paden afwijkt.