Resultaat van een nachtje doorwerken..

soort huppel lift muzak voor de vrijdag middag borrel op een middelgroot kantoor in zoetermeer ofzo, wat een slappe lul muziek zeg :D

Ik heb ook enigszins moeite met die "timing" maar verder wel weer goeie sounds en goeie mix. Misschien went die "timing" wel........:)

:okdan:

bassline iets anders getimed... zegt u 't maar 8)

Attachments

• tehcnomoognewbassnip.mp3
    834,7 KB · Bekeken: 60
soort huppel lift muzak voor de vrijdag middag borrel op een middelgroot kantoor in zoetermeer ofzo, wat een slappe lul muziek zeg :D

slappe lullen in kantoren in zoetermeer hebben ook muziek nodig smackos :D

bassline iets anders getimed... zegt u 't maar 8)

deze vind ik stukken beter, alleen de bastoon op 18 seconden staat nog uit de maat nu, voor de rest, 1 heerlijke groove.

Ik vind de basis Moogish bass + bassdrum heel erg geslaagd ! Grooved echt lekker, zeker in de 2de versie.
Nu wordt het héél erg opassen met de rest dat je erbij haalt.
In je eerste track vind ik een aantal sounds overbodig of beter gezegd minder goed anticiperen op je basis.
Ze storen eerder dan dat je iets fundamenteel toevoegd zodat je basis nog meer wordt benadrukt. Daar moet je naar op zoek.
De rest van de drumsounds vind ik qua sound en arrangement wat ongelukkig gekozen en doen eerder afbreuk aan wat er al is !
Wat ik wel enorm geslaagd vind is de volledige break inclusief (pad) sound en alle andere sounds vanaf 3:10. Je bouwt een heel knappe spanning op...bijna filmisch !
Maar na die break verwacht ik 'iets', inclusief een mega 'vuile' hihat en clap die echt je trommelvliezen in 2'en snijd...zodat het geheel dansbaar wordt.
Nu is het een beetje anti-climax.

Laatst gewijzigd:
deze vind ik stukken beter, alleen de bastoon op 18 seconden staat nog uit de maat nu, voor de rest, 1 heerlijke groove.

juist die 'oude' timing op 18 seconde maakt 't vet.. die blijft dus ;)

verder houd ik de nieuwe bas-timing aan

@skeleton> ik ben bezig met de mix wat aanpassen, soundjes erbij en eraf enzo! thanks voor je comment

Wat ik bedoelde is een beetje VETTIG maken.
Open HH op de tijd voor de verandering. Bit crusher op de HH.
Clap mag flink naar voren en heb nog wat toegevoegd uit je originele loop. (beetje gesneden en als optijd effectje gebruikt)
Als je zo iets door een PA jaagt aan 120 dB, dan gaat iedereen uit zijn dak.
Spreek een beetje uit ervaring...;)

Attachments

• Trigg_.wav
    5,5 MB · Bekeken: 68
Oo leuk skeletum, je het er fantastische imageloze grooveloze vierkante teringherrie van gemaakt voor t hersenloze klapvee :okdan: VETTIG hoor!

Oo leuk skeletum, je het er fantastische imageloze grooveloze vierkante teringherrie van gemaakt voor t hersenloze klapvee :okdan: VETTIG hoor!

Goede morgen mijnheer Foesjz...slechte dag op het werk gehad ? Ga jij vandaag maar eens lekker op tijd naar bed. :gaap:

Laatst gewijzigd:

Fjoehoesz, als je in Google de woorden "cursus", "subtiel' en "communiceren" intypt, krijg je heel interessante resultaten ;).

het is natuurlijk een aanname dat wanneer ik niet subtiel communiceer ik dat helemaal niet zou kunnen. Misschien had ik wel helemaal niet de bedoeling om subtiel te zijn :)
het knipoogje met het verhaal over de ervaring en t geposte stukkie schreeuwden om zo'n reactie natuurlijk.

ik had een prima dag gisteren overigens :)

iemand maakt iets en meteen weten bepaalde mensen het weer beter zulk voorspelbaar haantjesgedrag :gaap:

Jij bent ook anders redelijk voorspelbaar, als iemand een track plaatst is jouw comment meestal iets wat niets met de track verder te maken heeft, persoonlijk vind ik dat irritanter.

Back