Ensoniq ASR-10 OS 3.53 Floppy €5

Status
Please reply by conversation.

100%

If its broke don't fix it
Ik ben op zoek naar een diskette met OS 3.53 erop voor de Ensoniq ASR-10. Wegens geen floppy drive meer, zelfs geen floppy-aansluiting meer op mijn moederbord kan ik het zelf niet doen. Op internet zijn ze te koop maar gaat waarschijnlijk lang duren met verzenden.

Dus €5 als iemand me een kopie kan maken en wil opsturen.

Aparte achternaam heeft Bas.

Tjah ter goeder trouw 22 € verzonden, en niets aangekregen.
En ik had alleen zijn voornaam en bankgegevens.
Politie van Zundert heeft alles in de hand nu....

En ik mis nog altiijd een tafelrackje :-)

Re: Tafel rackje
Hoi Alfons,

Ok, is goed. Met verzendkosten wordt het dan €21

Groeten Bas

Oorspronkelijk geplaatst door Alphonse
Beste,

De quiklok mag je opsturen! wel naar Belgie Antwerpen.

Mag ik uw gegevens, dan stort ik het gelijk op uw rekening.
Bic en iban....

Laat me ook even weten wat de verzendingskosten zijn...

Mijn gegevens zijn

Last edited by a moderator:
Wel vervelend voor je, gelukkig gaat om een relatief laag bedrag. Wie weet, misschien is Bas een maandje op vakantie.

Nee hoor, niet op vakantie. Zit van het zonnetje te genieten.

Alphonse aka dildo is een beetje vergeetachtig. Wat hij vergeet te vertellen is dat hij mij al eerder belazert heeft zo'n 4 jaar geleden. Zoals ik hier ooit al vermeldde:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=1113507&highlight=alphonse#post1113507

Patat Met was blijkbaar ook niet zo blij met alfons Borré. De enigste keer dat ik opgelicht ben op Synthforum.
Ging toen ook om een Quiklok rackje dat ik van hem gekocht had voor €21,20 en die hij nooit verstuurd heeft. Oh oh de ironie!

Toen ik hem 3 weken later opbelde waar het bleef vertelde hij doodleuk dat het nog niet verstuurd was maar de volgende dag zou het verstuurd worden. Gezegd natuurlijk om van mij af te zijn, hij klonk heel verrast toen hij opnam en meteen heel kortaf daarna. Had waarschijnlijk niet willen opnemen. Had er toen al geen vertrouwen in maar ik denk geef hem nog de kans om het goed te maken. Na een week niks natuurlijk. Daarna heeft hij nooit meer de telefoon opgenomen of gereageerd op berichten.

Waar was je toen met je grote mond! Als je zo'n eerlijk persoon bent vertel de politie van Zundert ook meteen de rest.

Karma noemen ze dat. Nu het de andere kant op werkt ligt ie ineens te huilen. Als ik jou was zou ik voortaan een lijstje bijhouden met wie je oplicht dan voorkom je dit soort situaties.
Die extra 80 cent kan je als rente beschouwen over 4 jaar. Zou eigenlijk meer moeten zijn, maar ach kom zo onredelijk ben ik ook weer niet.

En ik mis nog altiijd een tafelrackje :-)

Als het goed is heb je nog ergens een Quiklok RS-10 rackje liggen.

Status
Please reply by conversation.
Back