kent iemand dit liedje?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

marcel348

Nieuwkomer
hoi allemaal,

ff n vraagje, k kreeg vanmorgen ineens een vage herinnering aan een liedje van een tijd geleden, k wilde eigenlijk wel ns weten van wie het was, zodat ik ns kan kijken of ik er een cdtje van kan aankomen. Ik heb even snel een (brakke) opname gemaakt met de mic vd computer.

klik hier om te luisteren

als iemand mij kan vertellen welk liedje dit is zou ik heel erg blij zijn.

Ik herriner me uit de clip dat er iemand met een syth voor een set enorme boxen staat te spelen. meer weet ik er niet van. ik hoop dat ik m in het goeie forum heb gezet.

ik hoor het wel, alvast bedankt

Marcel

Shit.. Ik herken het meteen, maar ik weet het eventjes niet.... DAMN!

tis wel n lekker melodietje he, blijft zo in je hoofd hangen, tis wel iets van house techno achtig, met n dikke housebeat als ik me niet vergis, maar wel van eerg lang geleden :D

i dunno:confused:

Ik ken het nog uit de tijd dat ik top 40 luisterde enz:kimono: :dubbel:

Origineel geplaatst door crx303
Jep, Jeroen Verhey: Grooveyard, Meng Syndicate

Hoor ik hem liever in de laatste verschijningsvorm ;)

Let op: Liever = Absoluut understatement!

Toevallig heb ik een paar jaar geleden een mengtafel geleend die van Verhey was geweest en waar hij dit nummer destijds op heeft afgemixed! Door het succes van deze track kon hij zich waarschijnlijk een betere tafel veroorloven dan de Soundcraft Studio 24! hmmmm

Ik dacht dat het meer zo'n IT dance theme nummer was...

Ik vond die baslijn lekker donker

Origineel geplaatst door crx303
Jep, Jeroen Verhey: Grooveyard, Meng Syndicate

...vergeet Secret Cinema niet, ook :okdan:.

'Watch me now' was nog zo'n bekende clubknaller uit de handen van Verhey. Was de eerste (dance) plaat die ik ooit kocht.

yep het is het liedje dat ik zocht, ik heb m nu ook in mijn bezit :D:D klinkt echt wel good.

tnx voor de hulp :halleluja

klaar .. op slot

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back