Ableton Live - Dedicated Editing Keyboard

Dacide

Ouwe rot
Liebe Leute,

Editors Keys levert vanaf morgen het nieuwe dedicated Ableton Live keyboard. :okdan:
Kost circa 68 euro.

Meer info:
Editors Keys website >>

Artikel op mijn weblog >>

ableton-live-side.jpg

Ziet er goed uit, thanks voor de info!!

Ik weet nog niet of Ableton Live of Bitwig Studio mijn DAW gaat worden,
anders had ik hem meteen besteld.

Krijg een dezer dagen een keyboard toegestuurd om te reviewen. Ben erg benieuwd.

Overigens zit ik met hetzelfde dubio als Marf... ben afwachtend op Bitwig.. Alhoewel ik Ableton netjes legaal in huis heb.

@Silverbullet: dan was het echt grandioos geweest inderdaad... #verlichting

Ben benieuwd!! :)

Post je je bevindingen ook hier, of mag dat niet?

:D mooi..

Kon toch zijn dat je het voor een blad / website deed waar je "onder contract" staat? Vandaar.. ;)

Lijkt wel op mijn toetsenbord van 15 euro, ok zonder kleurtjes. Heb nooit gevat waarom een uitleg op sneltoetsen moet, dat is toch niet het principe van sneltoetsen???

Lijkt wel op mijn toetsenbord van 15 euro, ok zonder kleurtjes. Heb nooit gevat waarom een uitleg op sneltoetsen moet, dat is toch niet het principe van sneltoetsen???

Voor mij is het een handige visuele stok achter de deur zodat ik sneller geneigd ben om gebruik te maken van sneltoetsen...

Maar ik zie je punt... de bedoeling van sneltoetsen is dat je blindelings je weg weet te vinden op het keyboard.

Zelfde als met kopieren/plakken - ctrl C en ctrl V... daar hoef ik ook geen kleurtjes voor op mijn toetsenbord.

Ik doe alles met de muis, voor mij zou het echt een uitkomst zijn, dus ik ga deze wel aanschaffen denk ik :)

Nopes, nog niet binnen.
Kreeg gisteren wel nog een bericht vd eigenaar van editorskeys, dat ik ook nog een setje van die nieuwe monitor stands/isolators toegestuurd krijg.
Leuke extra bonus!
:P

We wachten het af,
Thanks voor de update.
:okdan:

Hoe verhoudt het zich tot een normaal Mac-toetsenbord, is het ook alu?

Back