Music City slachtoffers

Svart Rose

Stamgast
Hoi,

Zijn er meer mensen die een aantal maanden geleden iets bij Music City (Koln) besteld hebben en de bestelling nooit gekregen hebben? Ik kreeg te horen dat ik een bepaalde advocaat moest bellen en een formulier moest invullen om m'n geld (185,-) terug te krijgen. Helaas ziet het er naar uit dat ik er niet al te veel van terug krijg en dat het nog wel 6 maanden kan duren.

Voor alle duidelijkkheid: Music Ciry is overgenomen door een ander bedrijf en het oude Music City bestaat helemaal niet meer. De nieuwe naam is Music City Online. (voor zover ik het begreep)

Dat moest ik even kwijt :) Nog meer mensen die dit probleem hebben?

Da's zwaar klote voor je. Nu maar hopen dat je het geld terug krijgt. Eigenlijk schandalig dat je zo slachtoffer kunt worden van dat soort zaken. En als ze failliet zijn is het moeilijk om geld van te krijgen maar als ze overgenomen zijn dan kun je zeker nog wel de 100% terugkrijgen lijkt me.

Dit is inderdaad erg klote. Mijn medeleven heb je.
Zelf heb ik nog niet gedurft om iets uit het buitenland te kopen.
Ik hoop dat je nog wat terug kan krijgen.

Rez.

yep same here :frons:

ik heb in september vorig jaar een alesis ra 150 versterker icm tanoy reveal monitors besteld daar,
was een "rocket deal" voor 429 euroos.

ik heb de hele bap via vooruit betaling betaald en na een maand wachten maar eens met Bernd Wetenkamp gemaild,
ik kreeg als antwoord dat tanoy de productie lijn naar polen had verplaatst en dat er een kleine vertraging in de levering was, na nog een maand wachten nog maar een paar keer gemaild en nooit geen reactie ontvangen.

kort daarna kreeg ik een brief van music city dat ze falliet waren en bezig waren een doorstart te maken, ik kon inderdaad een brief schrijven naar hun advocaat om mn geld terug te krijgen, dus dat maar gedaan en vorige week dus een bevestiging gekregen dat ik mn geld terug krijg.

Origineel geplaatst door _lun0r_
yep same here :frons:

ik heb in september vorig jaar een alesis ra 150 versterker icm tanoy reveal monitors besteld daar,
was een "rocket deal" voor 429 euroos.

ik heb de hele bap via vooruit betaling betaald en na een maand wachten maar eens met Bernd Wetenkamp gemaild,
ik kreeg als antwoord dat tanoy de productie lijn naar polen had verplaatst en dat er een kleine vertraging in de levering was, na nog een maand wachten nog maar een paar keer gemaild en nooit geen reactie ontvangen.

kort daarna kreeg ik een brief van music city dat ze falliet waren en bezig waren een doorstart te maken, ik kon inderdaad een brief schrijven naar hun advocaat om mn geld terug te krijgen, dus dat maar gedaan en vorige week dus een bevestiging gekregen dat ik mn geld terug krijg.

Iedereen bedankt voor de reactie's en het medeleven. (maar gelukkig ga ik er niet dood van :))

Ik had ook een RA 150 besteld, plus nog wat andere dingen, die ik wel heb gekregen. Op de RA 150 zou ik nog moeten wachten omdat er leveringsproblemen zouden zijn. Ik heb er lang gewacht, totdat ik het wel erg vreemd begon te vinden, mede omdat het zo'n populaire verterker is zou je toch verwachten dat het wel snor zit met de levering. (of misschien juist niet, maar het duurde gewoon te lang voor welk soort leveringsprobleem dan ook)

Met Bernd heb ik ook heel wat woorden gewisseld :) Hij zei o.a. het het administratief een zooitje daar was/is.

Ik ben niet iemand die snel denkt aan rare dingen, maar ik krijg nu toch wel het gevoel dat ze een kunstje hebben geflikt.

De brief die ik laatst kreeg begreep ik niet. (Was in het Duits) Toen heb ik het advocaten kantoor gebeld en gevraagt of ze het in het engels konden uitleggen. Daaruit bleek dat ze nog helemaal niet zeker wisten of ik alles terug zou krijgen.

Heb jij wel de brief kunnen lezen? Wat staat er precies in?

Ze moeten wel alles terug geven, anders schaadt het hun naam heel erg denk ik. Als ik alles terug krijg, dan zou ik niet zo moeilijk doen om de volgende keer weer daar wat te bestellen denk ik. Opzich was het contact met Bernd goed enzo, en de rest van de bestelling was prima in orde. En eigenlijk is mijn oog inmiddels op een andere versterker gevallen, dus dat komt ook goed uit. :)

Back