Origineel geplaatst door Slipperman
Hi leusis,
Well this is the forum I told you about but sorry, now english allowed here
But if you like I can give you the answers in english
Cya @ the genesis forum 
de instrumenten die hij zou willen zijn naar alle waarschijnlijkheid (hij wil Genesis creeren)
Arp 2600 (zit er in weet ik al)
Mellotron (zit er ook in)
Yamah CP70 (zit er in)
Yamaha CS80 (zit er denk ook in)
Arp pro soloist (d8 van wel maar weet niet zeker)
Arp Quadra (wie o wie? )
Moog taurus basspedals (iemand? )
Hammond organ (vast wel...)
Rhodes piano (zal wel neem ik aan? )
Hohner pianet
RMI electra 300
prophet 5 (of 10) (zit er in)
Naja wie kan me zeggen welke van de bovenste er daadwerkelijk wel en niet inzitten
Ff korte uitleg, ken deze jongen van het genesis forum
We lullen daar ook wat over synths enzo af en naja iedereen daar wil genesis creeren dus naja vintage keys is goede keuze dan maar hij weet niet of hij voor de plus of pro moet gaan... dus wie kan hem er mee helpen? Heb zelf gezegt dat hij voorlopig voor de plus moet gaan. meeste zit er wel in. dus naja dan kan hij altijd nog de pro overwegen eventueel of de toetsenvariant.
Zit er allemaal in (in de Pro versie) in de plus versie zit in iedergeval een stuk minder
aan variteit en je mist in iedergeval de RMI, Wel is er natuurlijk een grot verschil in de ARP 2600 en een sampeltje uit
een Rompler. Ik heb ze beide en kan op beide Genesis nabootsen.
Maar op de Pro vooral, erveel goede Epiano's CP,s Hammonds en Strings (elka Solina Roland yamaha)
veel bruikbare moog sampels (vervangen echter een echt moog nooit)
Prophet sampels zijn wat zwak vind ik (tov het orgineel dan en weing variatie in de samples)
Mellotron daar en tegen vind ik fantastisch goed gemaakt en klinken indien goed geprogrameerd zeer echt.
maar dat was op de gewone Vintage al een van de highlights.
Arp 2600 (zijn ok)
Mellotron (erg erg goed!!)
Yamah CP70 (ook heel mooi)
Yamaha CS80 (zijn dik ok.)
Arp pro soloist (een aantal zitten erin waaronder wat solo sounds die genesis ook gebruikt.)
Arp Quadra (strings wel)
Moog taurus basspedals (redelijk maar lang niet zo vet. )
Hammond organ (ook zeer goed, bij vlagen briljant)
Rhodes piano (erg goed.)
Hohner pianet (heel mooi)
RMI electra 300 (1 soundje wat zo heet ken hem zo niet maar klonk wel erg CP70 like)
prophet 5 (of 10) (ok maar niet meer dan dat)
Elka strings (zwaar ok)
solina (erg mooie)
Verder veel moog sounds