Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Shivah
tsingy tsingy tsingy clap your hands..
ok
Met slicen bedoel ik opknippen.
ps moet wel ff kwijt dat ik nu heel wat tracks van je gehoord heb,en dat je altijd heel creatief met je samples om gaat.
en dat mag ook wel eens gezegd worden.
![]()
.. Dat zijn stukjes uit de loops die in zijn normale lengte in de track zijn verwerkt. Ik probeer altijd een "Jaimie Fanatic" sound te creeren, je weet wel; die beats moeten altijd die herkenbare sound hebben. Vandaar dat ik die beats ben gaan knippen en mijn eigen twist eraan heb toegevoegd. Ook ik vind het wel jammer enigzins dat ik niet nog meer af geweken ben van het origineel, maar soms is het juist goed om dingen simpel te laten. Als je bijv. die track van Jark Prongo luister, die "remix" van Salt N Pepa. Daar zit (in mijn ogen) de hele originele sound in. Ik vind dat juist dope.
stoer man, dank je welOrigineel geplaatst door glennplumber
Oke dan !!
Ik heb um net ff rustig beluisterd en de track bleef voor mij tot het einde boeien !!
Terwijl het niet mijn stijl is. Hij grooved erg lekker maar soms zoals in de
break naar mijn idee een tikje te hoog. Verder vind ik dat je het laag er lekker in
hebt zitten ... zeker omdat het met softsynths gemaakt is ... die bassline klinkt errug lekker.
Kick mag harder ... maar kan ook mijn persoonlijke voorkeur zijn !!
Hij klinkt naar mijn idee erg "oldscool'' (ik ken het orgineel niet?) zelf zou ik in zo'n
track als dit wat 'nieuwere elementen' toevoegen. Maar dat is wederom natuurlijk
weer erg persoonlijk.
Ik vind um erg cool !!

Origineel geplaatst door faab
I'm impressed![]()
Het grooved als de neten en ik denk dat met wat slimme marketing(de juiste dj's een promo geven en lekker laten hypen op ibiza) en een retestrakke radioknip hier wel een hit in zit.
Ik denk wel dat je van te voren moet zorgen dat alles gecleared is, op die manier kun je misschien zelfs gebruik maken van de originele stem van kurtis blow. Zit bijvoorbeeld te denken aan de shout have u got what it takes.
Een heel erg lekker uitgevoerd idee ben zeer benieuwd wat je nog meer gaat doen in de toekomst.![]()

maar dit worden de labels.. binnenkant van het vinyl..
.. stap voor stap.