Alesis Andromeda A6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Was er niet 1 gejat hier? De prijs is wel heel erg verdacht...

Te mooi om waar te zijn voor € 950,-.....
de aanbieder is ook pas 1 dag lid van 2dehands.be.

Dit apparaat is in fantastische conditie zowel functioneel als cosmetisch geen krassen. Het heeft de laatste O.S. release en muziek perfect (zie foto's).
Het apparaat wordt geleverd met de originele handleiding, netsnoer, waterfietsen in originele doos met accessoires. De synthesizer is in de originele dubbele doos met alle de originele verpakking (zie foto's).

Leuke omschrijving ook...
Wat doen die waterfietsen daar!!!
Slechte vertaling waarschijnlijk
:)

Haha, ik heb er gewoon los over gelezen. Het lijkt inderdaad wat verdacht...

Haha, ik heb er gewoon los over gelezen. Het lijkt inderdaad wat verdacht...
Daar heb je de omschrijving niet voor nodig toch....
Doorgaans zijn ze (minstens) 2x zo duur, dus de vraagprijs is al reden genoeg om de alarmbellen te doen klinken.
:D

Dat wil eigenlijk niet zeggen dat deze persoon een oplichter is. Zou hij trouwens die synth met doos een alles erbij gestolen hebben? Ik kan het toch moeilijk zeggen. (Misschien ben ik te naïef...)

Met waterfietsen uit Afrika is opzich geen probleem,maar als die gast aangevallen wordt door haaien komt dat niet goed..

Dat wil eigenlijk niet zeggen dat deze persoon een oplichter is. Zou hij trouwens die synth met doos een alles erbij gestolen hebben? Ik kan het toch moeilijk zeggen. (Misschien ben ik te naïef...)
Dat heb ik ook nooit gezegd....
Ik geef alleen aan dat het te mooi is om waar te zijn en dat het verdacht is.
Heb het ook nooit genoemd in combinatie met dat exemplaar dat laatst gestolen is.

Jij legt die conclusie!
:D

Ik heb de adverteerder al gemaild om wat meer foto's te krijgen.
Hopelijk doet hij dat en kan de eigenaar aan de hand van die foto's opmaken of het de zijne is of niet.

Ook heb ik gezegd dat ik zeer geïnteresseerd ben in zijn "keyboard". Ikzelf heb toch altijd de neiging om vurig uit te leggen wat het verschil is tussen een keyboard en een synth. Als hij dat doet, maakt hij zichzelf voor mij iets minder verdacht. :p

Vraag het serienummer. Er is er zopas 1 gestolen van iemand op het forum bij een inbraak.

Ja, het lijkt me zo'n nachtmerrie als iemand je A6 jat, dan wil je wellicht iets te gretig helpen.

Ik heb antwoord gehad. Mail is als volgt:

"Hartelijk dank voor uw belangstelling.

Er is echter één klein probleem. We zijn in 2011 na 2 jaar in Belgique om verschillende redenen terugverhuisd naar Verenigd Koninkrijk. Ik wilde mijn Andromeda alleen hier in Verenigd Koninkrijk te koop aanbieden, maar op verzoek van mijn echtgenote heb ik ook geprobeerd deze via www.2dehands.be te verkopen, omdat het een goede site en is vrij. Bovendien verblijft ze momenteel in het buitenland en kan ze niet al deze Nederlandse e-mails vertalen.

Hoe het ook zij, als u serieus belangstelling hebt onder de gegeven omstandigheden, kan ik via www.wisscargo.com een inspectie bij u op locatie regelen.

Het bedrijf biedt u de mogelijkheid om de koopwaar binnen een bepaalde termijn te controleren, voordat de definitieve betaling plaatsvindt. Ik ga ervan uit dat een paar dagen voor u voldoende zou moeten zijn om te beslissen of u de Andromeda wilt kopen of niet.

Ik zou betalen de verzendkosten en belastingen op verzekeringen.

Zo niet, dan bied ik u mijn excuses aan voor het ongemak.

Gr,

PS: Gelieve mij in het Engels te antwoorden."

Hij maakt het niet gemakkelijk... Geen foto's bij e-mail trouwens.
Ik haak af :p

Hello,
Do you speak English? My wife (she is Belgian) is in the USA and can?t help me with the translation.
Thank you!
I bought it from new.
I am selling it because i bought a Korg PA2X and i haven?t got what to do with it.
Thank you!
Hij kan maw. noch Engels noch Nederlands.
En weer typisch zo'n blabla-buitenland-blabla verhaal wat kant noch wal raakt.

Als je hier tegen beter weten op ingaat, maak je je schuldig aan heling.

Ja, dat is wel duidelijk. :p
Ik vind het jammer dat, terwijl het overduidelijk niet koosjer is, de bestolen persoon hier waarschijnlijk niks aan kan doen...

en het zoekertje is weg.
Werd het hem te heet onder de voeten?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back