Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Haha, ben er gelijk weer mee aan de slag gegaan nu je besloten hebt je sampler te houden? Leuke zanglijn trouwens. En ook een leuke track verder.
soort van online magix dusVoor diegene die dit niet kennen : hier vind je composities waarbij je in staat bent aparte tracks te downloaden die je dan kan 'remixen'
soort van online magix dus
beetje kort helaas, maar![]()

) heel amateuristisch wat kartonnen dozen drums heeft geplakt onder een instrumentaal/zang stuk. Ook kwa dynamiek en mix passen ze totaal niet in het verder best wel warme stuk. Fijne compositie met een leuke hint naar de 80's, niet heel spannend, maar kabbelt goed voort op de achtergrond. De main synth hook vind ik heel goed, maar krijgt niet genoeg aandacht omdat de harmonie niet mee beweegt! Dit werkt goed als intro, maar voor mij zou hij echt "opstijgen" als in het 2de of 3de rondje de baslijn mee gaat bewegen met de hook. De mix, vind ik wel de moeite van het vermelden waard, is well done! Mooie verb en diepte zitten er in. Waarin en met welke gear is dit gemixt?
Doet mij denken aan chemical brothers, (bepaalde liedjes) klinkt leuk dus.
Zou dus even de drums opnieuw doen en toch wel in de zelfde kwaliteit maken als de rest van de track. Verder erg leuk inderdaad.
Ik vind het wat gay klinken![]()