RIP Donna Summer

Muziek die blijft, maar het geeft toch wel aan dat je af en toe gewoon echt eens oude helden moet gaan zien als ze er weer zijn. Zo heb ik het laatste concert van James Brown in Nederland gemist doordat er niemand zin had om mee te gaan.

Naar bericht weer zeg....ze heeft toch veel invloed gehad met haar muziek. "I feel love" vind ik echt super en was zijn tijd ver vooruit, ook al weet ik natuurlijk dat zij alleen de zang voor haar rekening nam.

Icoon.

nog steeds een vet numer, ja.. tijdloos...
te jong heengegaan.

da's wel kut. echt.

Hmmm, eng toevallig.. Ik had gister 'I feel love' weer es een keer opgezet na heeel lang, en vanochtend hoorde ik het nieuws.. :erm:

Sterkte aan vrienden en familie..

Plaatjes draaien

Plaatjes draaien

Meteen maar ff wat oude singletjes uit mijn kast gehaald en op de draaitafel gelegd...

Muziek die blijft, maar het geeft toch wel aan dat je af en toe gewoon echt eens oude helden moet gaan zien als ze er weer zijn. Zo heb ik het laatste concert van James Brown in Nederland gemist doordat er niemand zin had om mee te gaan.

Denk ik ook, niet twijfelen volgende keer en gewoon gaan....
RIP

heerlijk die arpeggio's in 1977!!! in i feel love....... inspired...

RIP

zekers, het synthforum is uitermate populair onder familieleden van het oude en nieuwe schnabbelcircuit.
boney m. , whitney, donna, herman v keeken, al hun familieleden en bekenden struinen dagelijks het synthforum af, vergelijken de marktprijzen zoals vastgesteld op het forum, lezen de laatste nieuwtjes etc.
misschien toch de volgende keer ook eens naar de forumdag komen ?, lijkt alsof je toch het een en ander gemist hebt.

Back