Fairchild 670, drip PCB

Ik gok dat ie iets van 60cm diep wordt, zal hem eens meten..

Thanks PMX voor de knop-tip....ze komen eraan :-)

Als je kunt wachten tot maart 2013 zou je ook op de veronmarkt rosmalen kunnen kijken, altijd volop knoppen en meters.

We zijn wat jaartjes verder, de kleine wordt al groter...
En jippie de 670 is vandaag gereed !! soon more pictures !!
Nog ff frontje maken, ik heb voor het mooie eigenlijk ff teveel potmeters op het front :-)

En hoe klinkt de 670?
Was het moeilijk de bouw en kwam je veel problemen tegen?
Is het afstellen makelijk.

Ik heb zelf ook ng een 670 drip pcb liggen met case/ frontpanel / metering en de zeldzame originele knobs vandaar;P

Het klinkt echt fantastisch !
Ik heb redelijke ingredienten gebruikt, en de kosten zijn zonder arbeid al 4k.
Het is echt bokke veel werk, en op een gegeven moment wist ik niet meer of het goed zat.
Ivm de hoge voltages erbij heb ik besloten het te laten afmaken door een vakman.
Uiteindelijk had ik het allemaal redelijk voor elkaar, miste wat kleine details en de aarding zat niet goed!
Kortom toch wel een flinke klus, niet voor de beginner...maar het loont de moeite !
Mocht je de knoppen nog kwijt willen houdt ik me aanbevolen..

attachment.php

Hierbij mijn voortgang, :okdan: Ben erg benieuwd naar hoge detail fotos van de print ivbm component selectie, dat verschilt nog wel eens in Gregory zijn bom's is maar net wat op voorraad is. :D

Die ohmite weerstanden zijn steeds slechter leverbaar, heb ze nu per 10 besteld, dure grap voor 4 waardes gelijk al 150 euro kwijt. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden

Attachments

• 670.png
    670.png
    671 KB · Bekeken: 73
Fraai panel en knoppen!

Zag ook je PCB in de marktplaats afdeling van het forum, prijzig PCB'tje :D
Zag ook wat die PCBs nieuw kosten, en da's wel echt een serieuze emmer geld voor een PCB
holy-moly-smiley.png

Zoals belooft hier nog mijn front van de 670.
Eigen ontwerp gemaakt adhv mijn wensen en indeling.
En ik had nog een stuk aluminium liggen..(met schuine kantjes :-)
Op mijn nieuwe UV printer direct geprint met extra lak.

Fairchild%20670-resynth.jpg

Mooi en vet

Back