Elka concorde 802 met knoppen

rtstudio

Nieuwkomer
Beste,

Kan iemand mij nog helpen aan de manual en servicemanual van dit orgel?
De schematics heb ik al.

b.v.d. Roelof.
ElkaConcorde802(Knoppen).jpg

Daar ben ik ook wel in geïnteresseerd...

Waar heb je die schematics gevonden?

Hi Eddy, was nog niet in de gelegenheid geweest maar deze zaten bij het orgel welke ik gekocht heb. Kan ze misschien wel een keer inscannen, heb jij ook zo'n orgel? Zo ja graag nog even contact via mail of telefoon.

Oproep: ik ben op zoek naar mensen die zo'n orgel hebben of hebben gerepareerd.

b.v.d. Roelof.

Hallo Roelof,

Mijn schoonvader heeft pas zo'n gekocht.
We hebben niets van papieren, en er is blijkbaar ook niet gemakkelijk aan te geraken.
Nu heeft hij problemen met de bassen.
Ikzelf ken er niets van, maar mijn schoonvader vind dat de bassen een heel rare ligging hebben.
HIj heeft vroeger accordeon gespeeld en deze spelen heel anders.
Misschien is er wel ergens iets stuk, of weet jij misschien iets meer?
Bedankt bij voorbaat,
Vriendelijke groeten Christophe

Ik heb zelf 2 Concordes, die beide een andere knoppenlayout hebben (linker- en rechterkant dacht ik, maar ik laat niet uit dat enkel de rechterkant anders was). Lijkt mij dus geen defect, maar gewoon een ander soort keyboard.

Hieronder de eerste layout (meest gebruikelijk voor accordeons). De tweede weet ik zo niet meer uit het hoofd.
800px-120-button_Stradella_chart.svg.png

Misschien eens vragen aan je schoonvader hoe de noten bij hem exact ingedeeld zijn (enkele rijen zou moeten volstaan)?

Concorde 802

Concorde 802

Hallo Eddy,

Bedankt voor de vlugge respons en de uitleg.
Heb het afgeprint en zal het morgen aan mijn schoonvader laten zien.
En dan hoor ik het wel, en jij ook.

Bedankt en groeten,
Christophe

ik heb zelf zo'n orgel en heb ondertussen ook de elektrische schema's.
dus ... wie ze nog nodig heeft ... de post is al van jaren geleden, maar ik heb een boek met de schema's.

mvg
Raf Vanreppelen

Beste mensen,ik heb ook een concorde 802 op de markt gekocht,ziet er niet zo mooi uit als de concorde van RT STUDIO,
maar werkt volgens mij wel ,maar er moet wel muziek uit komen.Vraag wat ontbreekt er nog?Dus als iemand gegevens heeft of eventuele copieen zal dit zeer welkom zijn,Uiteraard wil ik ze graag betalen.
m v g Huub Willems. Gsm o615005677.

Back