LEAP Motion hand track dinges

vcovca

NOXGENUS
Kwam dit niet tegen: http://www.leapmotion.com/

Best gaaf. Ben wel benieuwd of je processor dit leuk vind.. en of je er controllers mee aan kan sturen.

DIT gecombineerd met AudioGL (zie YouTube). Kan ik eindelijk toekomstmuziek maken!!!

Overigens zie ik wel nog wat haken en ogen eraan. Hopelijk krijgen ze het echt zo makkelijk en vanzelfsprekend als in de reclame.

Zo dat is behoorlijk cool.....controller besturen is een kwestie van de juiste software schrijven.

Kwam dit niet tegen: http://www.leapmotion.com/

en of je er controllers mee aan kan sturen.

Op zich kun je er natuurlijk alles mee aansturen wat je wilt.. als iemand het maar ontwikkeld.
Mensen gebruiken al een tijd hun Microsoft Kinect camera voor diy / hack projectjes, maar voor zover ik weer is er nog niet echt een handige controller / interface uit gekomen. Hetzelfde geldt naar mijn mening voor de Wii hacks; leuke speeltjes, maar in veel gevallen meer een kleine gimmick, en niet enorm veel meerwaarde.

luchtkeyboard spelen en luchttweaken.
Mijnheer van Dale
Kom er mar in ...*D

$70 preorder weggegooid geld. ding gaat er nooit komen. lijkt me eerlijk gezegd nep.

Eerst zien dan geloven en waarokm zounik nu een preorder doen voor iets dat nog niet echt bewezen heeft te werken .
Als heent zou werken dan zou het geniaal zijn dat dan wel weer, maar ook behoorlijk RSI gevoelig. Nieuwe woord naast luchtkeyboard en luchttweaken; luchtvingeren en een wijsarm

luchtkeyboard spelen en luchttweaken.
Mijnheer van Dale
Kom er mar in ...*D

Dat moet er vreselijk belachelijk uitzien als je iemand als een gek voor zijn scherm ziet zwaaien en je niet weet dat hij eigenlijk aan het luchttweaken is :D

On toppic: lijkt wel een leuk idee: hiermee creëer je een soort touch screen dat je eigenlijk niet moet aanraken (geen vuile vingers meer op het scherm). Maar eerst zien of ze het daadwerkelijk zo eenvoudig kunnen maken als in dat youtube filmpje.

Je wordt er vlug moe van.Met een muis moet je wat polsbeweging doen.

Leuk! en gaat hopelijk over het algemeen beter werken als de meeste touchscreen...

Kent iemand misschien de controller van OCZ ?
Hier is die te vinden : http://www.ocztechnology.com/nia-game-controller.html
En het werkt volgens velen niet vlekkeloos maar wel interessant en het bestaat ook al een aantal jaar!

Misschien een mooie gadget voor Peter R de Vries. Dat touchscreen dat ie gebruikt ziet er maar knullig uit.

Ik verwacht eigenlijk dat dit vaporware is, de resolutie en snelheid zijn wel erg hoog, en samen met het feit dat je bijvoorbeeld de bovenkant van zijn hand kan zien terwijl de sensor onder zijn scherm ligt brengt mij tot twijfelen.

Ik heb nog geen tijd gehad om naar de achterliggende techniek te kijken, wie weet heb ik het fout en gaan we een revolutie krijgen. :)

Een vervanging van muis en keyboard zal het niet snel zijn. Maar wel super gaaf voor performance en instrumenten / installaties. Als die resolutie en snelheid enigszins in de buurt komt van de belofte dan wordt dit inderdaad een revolutie.

Vaporware hmm, als het klopt wat bij "investors" staat dan wordt het wel serieus aangepakt lijkt me.

Back