Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Van een paar geleende tracks geleerd om de bpm 2x zo hoog te zetten voor snelle note on/off effecten. Samen met de filter sweeps en pitch-up/down kon je dan redelijk een alpha juno achtige zaag melodie nabootsenRenoise nog op m'n laptop staan, FT2 is wel heeeeeel lang geleden maar dat was voor mij het begin ooit
edit: Filter sweeps maken met 9xx (sample start) met een sample van een synth stab met envelope modulatie op filter frequentie.

Van een paar geleende tracks geleerd om de bpm 2x zo hoog te zetten voor snelle note on/off effecten. Samen met de filter sweeps en pitch-up/down kon je dan redelijk een alpha juno achtige zaag melodie nabootsen![]()
Dit kan met effect 9xx. Je sweept alsware door een sweep sample. Dit gebruikte ik ook om zo door breaks te skippen. Dus 900 is de start van de sample, 910 is een stukje verder in de sample. Door dit t/m FF te gebruiken bij elke noot - kun je breaks triggeren op verschillende plekken in de sample, maar ook de illusie creëren dat je een filter sweept.Filter sweeps?! Ik weet dat je LP en HP heb in de sample editor maar is daar ook een syntax van?
Laadt een amen break en instant breakcoreDit kan met effect 9xx. Je sweept alsware door een sweep sample. Dit gebruikte ik ook om zo door breaks te skippen. Dus 900 is de start van de sample, 910 is een stukje verder in de sample. Door dit t/m FF te gebruiken bij elke noot - kun je breaks triggeren op verschillende plekken in de sample, maar ook de illusie creëren dat je een filter sweept.
Dit ja.... Waar is de tijd.......Renoise nog op m'n laptop staan, FT2 is wel heeeeeel lang geleden maar dat was voor mij het begin ooit
edit: Filter sweeps maken met 9xx (sample start) met een sample van een synth stab met envelope modulatie op filter frequentie.