Feedback Outlet Verkoop!!

Vandaag even contact gehad met Feedback in Rotterdam. Blijkt een deel van de spullen in de folder al verkocht te zijn.......

Leuk hoor mij even lekker maken en dan is er niks meer wat ik wil hebben als de uitverkoop start!! Balen!!

Apart.. 't is officieel pas vanaf 2 Juni.. Komen ze hun afspraak niet goed na..!

Ze hebben de spullen wel voor een iets hogere prijs verkocht, dus niet voor de uitverkoopprijs. Uiteraard allemaal laatste demomodellen waardoor er geen voorraad meer is. En de folder was natuurlijk al gemaakt......

ik vermoed dat er heel veel lokkertjes staan en dat er, als je er in levende lijve, aankomt dat alles 'net verkocht', 'op', 'was er helaas maar 1 van' etc te horen.

Die heaumeaux gaan niet voor niks overde kop, omdat het gewoon een balletent is die demomodellen voor nieuw verkocht en al die onzin nog meer......

Mijn zoon van 16 stond er de avond tevoren met een paar vrienden, zo'n vijftien. Relaxed de nacht doorgebracht met gitaren biertjes en donuts. Ze hebben netjes de weggevertjes met elkaar verdeeld en Feedback kwam voor negenen langs om in volgorde van aankomst polsbandjes met nummers te geven. Allemaal erg ordelijk. Mijn zoon kwam thuis met een Apogee One in ruil voor 15 euro aan i-tunes credits.:okdan: Bleek alleen voor de Mac te zijn. Laat ie nou een PC hebben....::stupid:stupid

Is iemand nog geweest? Was het inderdaad een gekkenhuis?

Naar Rotterdam gereden.... lange rij gezien... weer naar huis gereden! Ben ook wel benieuwd of mensen geslaagd zijn voor het geen ze kwamen.

Re: Laandodeman
Mijn zoon kwam thuis met een Apogee One in ruil voor 15 euro aan i-tunes credits. Bleek alleen voor de Mac te zijn. Laat ie nou een PC hebben....

Ssssssssja.... kwestie van googlen van te voren ipv hebbe hebbe hebbe, goedkoop, gratis... :D

Ik zie al een Arturia origine keys op marktplaats te koop aangeboden staan. :verkoght:???

Tja, behalve de echte 'weggevertjes' zaten er wel een paar aanbiedingen tussen die wel leuk waren... maar om daar nou voor naar Rotterdam te rijden, ging me een beetje ver.

Ik dacht, laat ik het es proberen bij Bax-Shop. (Naar alle redelijkheid, ik had natuurlijk niet de verwachting dat ze me een Rhodes zouden opsturen tegen de Feedback prijs...)
Na een telefoontje met een vriendelijke verkopert bleken ze -na even vergelijken- bereid om de prijs te matchen voor het artikel wat ik wilde (EH Memory Man).
En gratis opgestuurd, scheelt weer een slok benzine.

Stukken beter, dus! :okdan:

BAX is de enige echte in NL. gewoon echte voorraad (en veel!!!!) de rest zijn prutsers die zijn blijven hangen in de vorige eeuw en denken dat "op voorraad bij de leverancier" en 2wkn later in huis ook meetelt.....

Vandaag nog ff langs geweest voor de XS rack voor 699,- volgens de actiefolder.... Zegt een medewerker dat het een drukfout is in de folder en dat het gaat om een ES rack.

Oke kan gebeuren... maar als je online kijkt staat de XS rack ook voor 699,- Beetje vreemd niet waar?

Quote uit een vandaag ontvangen mailtje: "Feedback krijgt ook niets meer geleverd van leveranciers"

Ik weet niet wat er gebeurd bij Feedback maar dit klinkt niet goed (om maar even in muziektermen te blijven).
Even afwachten wat daar allemaal gaat gebeuren.....

Ex-medewerker?

Ik was wel zo stom om er heen te rijden.... was in de buurt en de Kurzweil PC361 stond online nog op voorraad...... De spelregels van hen zijn dat je de folder uit moet pluizen, online kijken of jouw koopje in welke winkel op voorraad is en dan er heen gaan om het aan te schaffen.....

De verkoper zei om 11.15 uur dat alle kurzweil aanbiedingen om 09.15 uur al de deur uit waren, maar de PC361 staat vandaag op 5 juni nog steeds als voorradig. Ze hadden een computer probleem zeiden ze in de winkel.... ja ja..... gewoon lokkertjes dus om mensen in de winkel te krijgen en hopen dat ze dan maar een PC3K meenemen zeker....

Ik heb ze wel een mail gestuurd dat wanneer zij de spelregels veranderen dat misschien wel even kenbaar moeten maken en dat dit geen eerlijke manier van zaken doen is..... had ik de kurzweil PC361 wellicht toch een paar dagen eerder moeten halen voor 200 euro extra...... ach ja...... gierigheid wordt niet beloond, maar heb doordeweeks ook geen tijd.....

Edit: Het ging hier om de zaak van Rotterdam!

Het is gewoon simpel, winkels die zo met hun klanten omgaan laat je gewoon recht liggen.......niet meer naartoe gaan ,dan houd het vanzelf op.

Back