Koekoek!

opa bambi

Nieuwkomer
Hallo allen :okdan:

Nu ik een beetje gitaar af ben moet ik hier misschien toch maar wat vaker langskomen.

Zit wat te klooien met een EMU keyboard en NI demos. Analoge hardware lijkt me gaaf, maar da's me toch teveel $$$... en monofoon.

Kan iemand mij uitleggen of wijzen op een fijne tutorial over MIDI drums programmeren zonder step sequencer?

Allereerst: welkom. Allertweedes:

en monofoon.
Dat is wel een opmerkelijke opmerking. Er zijn echt wel meer dan genoeg analoge polyfone synthesizers.

Wat die tutorial betreft: als je wat googledt (dt?) op de naam van jouw DAW-software + "program drums" ofzo, dan zal je wel iets vinden. Youtube staat ook vol met tutorials voor alles en nog wat. Of anders eenvoudigweg de manual lezen...

in wat voor prijsklasse precies?

laats bij Feedback geweest; de Arturia Minibrute en DSI Mopho enige onder de 1000,- maar allebei mono.

DSI Tetra is alleen een module; heb liever een toetsenversie, welke ook meer draaiknoppen heeft.

hallo, welkom
prophet 8, als polyanaloog misschien iets voor jou
of de twee kleinere moogs ( phatty en of minitaurus )
er is zoveel keus nieuw en tweedehands.
meer dan ooit.

Nieuw weet ik inderdaad niet veel polyfone synths voor minder dan € 1000, maar als je op de 2dehands markt gaat kijken heb je wel al wat opties, zoals bv. een Korg Poly 800, Roland Juno 6(0), Roland Juno 106 of Roland JX-3P.

Back