Onbespeelde cassette's (chrome & metal)

voight-kampff

I receive After Touch
Nu ik zo af en toe aan het experimenteren ben met masteren naar tape (cassette), loop ik tegen de beperkte verkrijgbaarheid van cassettebandjes aan (op zich niet zo vreemd natuurlijk.) Ik vind wel (nieuwe) normal bias bandjes, maar geen chrome of metal. Tot nu toe heb ik een aantal oude TDK SA-90 bandjes kunnen bemachtigen via marktplaats, maar wellicht hebben jullie nog andere suggesties...

TDK MA-R of MA-XG, lastig te krijgen, en voor idiote bedragen, maar wel het beste dat ik tot nu toe heb gehoord qua cassettes.

TDK SA90 is nog wel te krijgen. :okdan:

edit:
Heeft mediam#rkt ze niet meer?

heb er hier zo'n +1000-tal liggen, eenmalig gebruikt voor jazzopnames van de radio

nee je krijg ze niet :D

Mediamarkt had ze nog eind vorig jaar en zo een online winkel had ze ook nog Conrad ofzoiets was het volgens mij?

Bij kringloop winkels vind je ook vaak nog NOS, paar weken geleden nog een doos vol nog verpakte Maxxell XL-IIs gescoord voor 50$ct 't stuk in Palm Desert

Bij BCC, vorige week zelf nog een stapeltje gekocht, en spotgoedkoop: 5 x TDK SA-90 : € 5.95. Maar bij opvragen voorraad/ winkels via pstcode blijkbaar nog maar bij een beperkt aantal filialen...?

http://www.bcc.nl/tdk-sa90-5pk.html?utm_campaign=feed&utm_medium=feed&utm_source=m4n&_$ja=tsid:30168|prd:m4n&s2m_indirect=1&utm_content=TDK%20SA90/5PK

Ok, thanks! Dus toch nog nieuw te verkrijgen... Kringloop winkels is ook een goed idee, die zal ik hier ook eens even afstruinen. Palm desert is een beetje ver met de fiets ;)

In Polen halen. Daar heb je ze nog wel.

Back